#1 MindHub w Warszawie. Ukryte Talenty w Twojej Organizacji

Powrót do aktualności

Zapraszamy na pierwsze spotkanie MindHub w Warszawie, organizowane we współpracy z InnVento.

Dla osób ze świata biznesu, startupów, wschodzących jak i dobrze prosperujących przedsiębiorców. Dla każdego, kto chce się rozwijać i nawiązać nowe, wartościowe relacje biznesowe przy kawie lub herbacie. MindHub to kreatywna przestrzeń wymiany myśli i doświadczeń zawodowych.

 

W wielu organizacjach brakuje dobrych liderów. O zatrudnienie najlepszych „pierwszoligowców” walczy się z konkurencją. Działy HR mają szeroki wachlarz programów rozwoju liderów. Mimo, że wiele osób jest zachwyconych firmowym modelem kompetencyjnym, to często dział HR w poszukiwaniu talentów sięga na zewnątrz firmy.

– Jak skutecznie poszukiwać talenty?
– Czy możemy stworzyć fabrykę talentów?
– Jak znaleźć na to czas?

Trudność liderów często polega na poświęcaniu zbyt wiele czasu na rozwiązywanie aktualnych problemów, a zbyt mało na przewidywanie i planowanie przyszłości oraz na rozwój i doskonalenie swoich pracowników.

Wszystko to dzieje się ze szkodą dla biznesu. Liderzy nie są dobrze przygotowani na nowe wyzwania, na pracę na wyższym poziomie organizacji.

A „wojna o talenty” trwa i nie ma potrzeby brania w niej udziału. Koncepcja Poziomów Przywództwa podpowiada, jak poradzić sobie z tym istotnym problemem.

 

16 stycznia 2018

godz.17:00-19:00

InnVento

ul. Kasprzaka 25, Warszawa

ZAPISY: tutaj

 

 

PRELEGENT
Wojciech Parteka

Kadra GFKM Wojciech Parteka

Magister ekonomii z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych, m.in. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu, uzestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przywództwem. W programie Executive MBA realizowanym we współpracy z Rotterdam School of Management, Erasmus University prowadzi warsztaty z zakresu etyki i finansów. Jest promotorem wielu prac dyplomowych z zakresu finansów i przywództwa.
Jest certyfikowanym trenerem Leadership Pipeline Institute oraz facylitatorem Runów Biznesu. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach, m.in. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader i Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST

Jego klientami byli m.in. Bank Millennium, Izostal S.A., Straż Miejska w Gdańsku, Energa-Obrót S.A., Koleje Mazowieckie, OLPP S.A., Grupa PKP, Energa-Operator S.A., ARiMR,  FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.

 

Wypowiedzi uczestników po warsztatach:

„Finanse nie są wcale takie trudne”

„Zrozumiałem, że nigdy nie byłem Liderem, chociaż za takiego się uważałem. Byłem Kierownikiem, który czasem podejmował decyzje kierownicze / liderskie. Teraz wiem, co to znaczy być Liderem innych”

„Już nie boję się słowa coaching”

„Pierwszy raz w życiu uczestniczyłem w szkoleniu, gdzie nie rozmawialiśmy o „jakiejś firmie X”, tylko dyskutowaliśmy o naszej firmie, naszych problemach, dylematach, rozterkach i… celebrowaliśmy nasze sukcesy”

„Nie wierzyłam, że ten program coś zmieni, a jednak”

Współautor książki: Przepływy gotówkowe, ODDK Gdańsk, 2000

Autor artykułów z dziedziny finansów i bankowości.

Wojciech Parteka uwielbia podróżować w odległe miejsca, gdzie obserwuje ludzi innych kultur, poznaje ich zwyczaje i życie codzienne, a także uczestniczy w koncertach i festiwalach muzycznych. Ulubione kierunki to północ Europy (Norwegia i Islandia). Ulubione miasta w Europie, do których często wraca to: Berlin, Amsterdam i Kopenhaga.

 

Bądźmy w kontakcie!

Facebook