Klub Absolwentów MBA GFKM #12 – 15 lutego 2018

Zapraszamy na kolejne półotwarte spotkanie Klubu Absolwentów MBA GFKM!
Skuteczny rebranding, czyli 12 strategii radzenia sobie z niepozornymi błędami #12
Strach przed niepewnością jest jednym z czynników, który ogranicza nas przed podejmowaniem życiowych i zawodowych decyzji. Im większa skala i ryzyko decyzji, tym większy opór przed jej podęciem. Z tego powodu decyzja o rebrandingu – jako elementu wrażliwej zmiany oddziałującej na całą organizację – często spotyka się z dużą dozą niechęci.
Co więc uczynić, aby przeprowadzić rebranding z dobrym efektem? Najlepiej poznać i zrozumieć charakter często banalnych zagrożeń czyhających na uczestników takiego procesu. W trakcie prezentacji omówione będą najczęściej spotykane błędy, ich skutki oraz skuteczne strategie radzenia sobie z nimi.
Kluczowe tematy:
- fazy rebrandingu i kiedy można powiedzieć o jego zakończeniu
- określenie celowości rebrandingu i wspólne zrozumienie pojęcie marki
- dopasowanie skali zmian do problemu
- planowanie i realizacja budżetu
- wybór odpowiedniej metodyki oraz partnera do współpracy
GDZIE: O4 coworking, Olivia Business Centre, sala Mars
O KTÓREJ: 17:00-19:00
ZAPISY: tutaj
PRELEGENT
Bartek Kotowicz – wychodzi z założenia, że twórcza codzienność jest lepsza niż pewne jutro. Z tej przyczyny porzucił przyszłość w instytucjach europejskich na rzecz branży kreatywnej i własnej firmy. Dyrektor zarządzający agencji brandingowej Engram. Twórca blogu brandingowy.pl oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Juror konkursów brandingowych KTR oraz Polski Rebranding Roku. Z zapałem szkoli, prowadzi zajęcia dydaktyczne i pisze artykuły. Strateg oraz fan marek. Interesują go zwłaszcza zagadnienia z zakresu brandingu korporacyjnego i marek B2B.
ZAPISY: tutaj