Klub Absolwentów MBA GFKM #12 – 15 lutego 2018

Powrót do aktualności

Zapraszamy na kolejne półotwarte spotkanie Klubu Absolwentów MBA GFKM!

Skuteczny rebranding, czyli 12 strategii radzenia sobie z niepozornymi błędami #12

Strach przed niepewnością jest jednym z czynników, który ogranicza nas przed podejmowaniem życiowych i zawodowych decyzji. Im większa skala i ryzyko decyzji, tym większy opór przed jej podęciem. Z tego powodu decyzja o rebrandingu – jako elementu wrażliwej zmiany oddziałującej na całą organizację – często spotyka się z dużą dozą niechęci.

Co więc uczynić, aby przeprowadzić rebranding z dobrym efektem? Najlepiej poznać i zrozumieć charakter często banalnych zagrożeń czyhających na uczestników takiego procesu. W trakcie prezentacji omówione będą najczęściej spotykane błędy, ich skutki oraz skuteczne strategie radzenia sobie z nimi.

Kluczowe tematy:

  • fazy rebrandingu i kiedy można powiedzieć o jego zakończeniu
  • określenie celowości rebrandingu i wspólne zrozumienie pojęcie marki
  • dopasowanie skali zmian do problemu
  • planowanie i realizacja budżetu
  • wybór odpowiedniej metodyki oraz partnera do współpracy

GDZIE: O4 coworking, Olivia Business Centre, sala Mars
O KTÓREJ: 17:00-19:00

 

ZAPISY: tutaj

Ważne! Pierwszeństwo zapisów mają absolwenci programu Executive MBA w GFKM.

PRELEGENT

Bartosz KotowiczBartek Kotowicz – wychodzi z założenia, że twórcza codzienność jest lepsza niż pewne jutro. Z tej przyczyny porzucił przyszłość w instytucjach europejskich na rzecz branży kreatywnej i własnej firmy. Dyrektor zarządzający agencji brandingowej Engram. Twórca blogu brandingowy.pl oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Juror konkursów brandingowych KTR oraz Polski Rebranding Roku. Z zapałem szkoli, prowadzi zajęcia dydaktyczne i pisze artykuły. Stra­teg oraz fan marek. Interesują go zwłasz­cza zagadnienia z zakresu brandingu korporacyjnego i marek B2B.

 

 

ZAPISY: tutaj