Customer Experience – pakiet doradczy dla Twojej firmy
Zmiany na rynku w ostatnich latach mają ogromny wpływ na cały proces zakupowy klienta. Aby być na bieżąco zespoły handlowe i marketingowe oraz właściciele produktów muszą nieustannie się rozwijać. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet doradczy – Customer Experience (CX)!
Razem zaprojektujemy wyróżniające się, pozytywne doświadczenia klientów i udoskonalimy te już istniejące w Twojej firmie. Dzięki temu:
- Lepiej zrozumiesz swoich klientów w procesie podejmowania decyzji konsumenckich
- Stworzysz mapę podróży klienta i zidentyfikujesz silne i słabe strony Twojego procesu sprzedażowo-obsługowego
- Wygenerujesz pomysły na nowe funkcje, efektywną komunikację i proces obsługi
- Skutecznie przetestujesz projektowane rozwiązania, zmniejszając ryzyko niepowodzenia
- Wzmocnisz współpracę między zespołami, ukierunkowując je na osiągnięcie celu
W ramach pakietu doradczego działamy trzyetapowo:
1. Przeanalizujemy sygnały dotyczące zmian rynkowych i zaproponujemy skuteczne rozwiązania.
2. Zidentyfikujemy obszary wymagające rozwoju i zmiany (między innymi: nowe segmenty klientów, nowe produkty lub usługi, zmianę metod pracy i procesów, repozycjonowanie marki).
3. Opracowujemy plan działań krótko- i długoterminowych, skoncentrowanych na klientach i pracownikach firmy.
Narzędzia i efekty
W efekcie otrzymujesz strategię CX i plan jej wdrożenia, a także gotowy model biznesowy. Pomagamy indywidualnie dobrać metody badania dostosowane do charakterystyki Twojej firmy takie jak:
- badania jakościowe
- badania satysfakcji klienta (w tym NPS)
- warsztaty strategiczne z pracownikami
Wspólnie przeanalizujmy sygnały płynące z rynku i przygotujmy Twoją firmę na zmiany, zanim będzie za późno! Jeśli jesteś dyrektorem handlowym, właścicielem firmy czy produktu – pakiet Customer Experience jest właśnie dla Ciebie. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły.