Webinar | Dlaczego projekty się nie udają – okiem praktyka

Powrót do aktualności

Zapraszamy na kolejny przywódczy webinar w GFKM! 8 listopada Piotr Merkel opowie o tym, dlaczego projekty się nie udają – z perspektywy praktyka.

W ostatnim czasie mówiliśmy o budżecie domowym, pokazywaliśmy nowoczesne narzędzia przydatne w zarządzaniu – DewX. Czas zając się… projektami! Zarządzanie projektami to działka znana praktycznie każdej firmie czy organizacji, niezależnie od branży, wielkości czy doświadczenia. Czasami jednak nie wszystkie nasze założenia uda się spełnić i wtedy pojawia się jedno zasadnicze pytanie. Co poszło nie tak… czyli, na czym polegają projekty?

Krytyczna analiza teorii zarządzania projektami okiem praktyka

Webinar stanowi krótkie krytyczne omówienie teorii zarządzania projektami okiem biznesowego praktyka. Punktem wyjścia jest kilka statystyk dotyczących przyczyn niepowodzeń projektów. W kolejnych odsłonach:

  • dowiesz się dlaczego projekty się nie udają,
  • w jaki sposób można istotnie ograniczyć ryzyko niepowodzenia projektu.

Przekazana wiedza pozwoli Ci na lepsze zrozumienie kontekstu przygotowania projektu biznesowego i identyfikację podstawowych elementów konstytuujących projekt. Tych mających największy wpływ na jego skuteczną realizację. I tych, które warto dobrze „przepracować” przed rozpoczęciem prac projektowych. Udział w spotkaniu pozwoli rozszerzyć perspektywę, zachęci do refleksji i dostarczy inspiracji.

 

Webinar poprowadzi: Piotr Merkel

Piotr Merkeltrener i coach, prowadzący szkolenia warsztaty i sesje rozwojowe wspierające usługi doradcze i projekty wdrożeniowe. Twórca i założyciel start’upu epoka24, promującego mobilny model obsługi klienta i rozliczeń dostawców usług masowych. Znawca rozwiązań Smart (smartgrid, smartcity) oraz narzędzi klasy CRM (wsparcie sprzedaży i obsługi klienta). Klientomaniak (podcast) i zwolennik klientocentrycznego podejścia w biznesie.

Ekspert w dziedzinie Customer Experience / Customer Experience Management. Od 2000 roku prelegent, moderator i panelista licznych konferencji branżowych. W GFKM prowadzi szkolenia z zakresu Zarządzania Projektami w praktyce organizacyjnej.

Teoretyczne podstawy wiedzy o organizacji i zarządzaniu, zdobyte na Wydziale Zarządzania UW od 30 lat weryfikuje, rozwija i doskonali w codziennej praktyce biznesu. Jako menedżer operacyjny, doradca, ekspert współpracował z ponad 100 firmami o różnym profilu i skali działania, działających na różnych rynkach i w różnych branżach.

Jako Interim manager i/lub kierownik projektu aktywnie uczestniczył w projektowaniu, przygotowywaniu i realizacji transformacji w telekomunikacji (Pion Sieci TP SA/Praca za Pracowników) i w energetyce (Grupa Energa/nowy model sprzedaży i obsługi klienta). Przygotowywał i prowadził projekty z zakresu strategii i modeli biznesowych, rozwoju biznesu, outsourcingu, opracowania wymagań IT dla biznesu, optymalizacji i poprawy efektywności, poprawy satysfakcji i lojalności klienta, systemów i narzędzi nowoczesnej obsługi klienta.

8 listopada godz. 12:00

Zapisz się