Opracowanie strategii marketingowej i komunikacji z klientami
Skuteczna strategia marketingowa i komunikacja z klientami
Zakres usługi
- analiza obecnej strategii marketingowej i prowadzonych działań
- analiza otoczenia konkurencyjnego wskazanego przez klienta
- analiza produktów lub usług przedsiębiorstwa oraz grup docelowych
- rozpoznanie posiadanych zasobów i kompetencji
- rekomendacje nakładów finansowych na działania marketingowe
- doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich kanałów komunikacji w mediach społecznościowych
Dla kogo
Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które w wyniku szybko zachodzących zmian w otoczeniu biznesowym odczuwają potrzebę opracowania skutecznej strategii marketingowej oraz dla tych podmiotów, które z uwagi na sytuację kryzysową poszukują nowych kanałów do nowoczesnej komunikacji z klientami.
Przebieg
- zapoznanie się z działalnością, oferowanymi produktami lub usługami
- zapoznanie się z dotychczasowymi działaniami w obszarze marketingu
- analiza grup docelowych oraz ich oczekiwań i obaw
- analiza komunikacji konkurencji (kanały komunikacji, przekazy, tonalność)
- opracowanie rekomendacji strategicznych
– Sformułowanie oferty wartości firmy dla klienta
– Proponowanie przekazu
– Proponowane kanały komunikacji, przykładowe treści i kolejność wdrażania – wstępny plan komunikacji
– Rekomendowane nakłady finansowe na poszczególne działania – ile trzeba wydać, aby działania miały sens
- wsparcie we wdrożeniu strategii
Ww. prace zostaną przeprowadzone w oparciu o metodologię Value Proposition Canvas.
Korzyści
- profesjonalnie sporządzone analizy i rekomendacje
- współpraca z ekspertami
- niezależna, zewnętrzna ocena aktualnej strategii marketingowej
Efekty
- dotarcie do większej ilości klientów
- poprawa komunikacji z obecnymi klientami
- spójne i adekwatne do rodzaju działalności przekazy w mediach społecznościowych
- poprawa wizerunku przedsiębiorstwa