Ekspercki Poranek: Ciemna strona kultury organizacyjnej – pierwsze śniadanie biznesowe GFKM

Powrót do aktualności

Pora na podsumowanie Eksperckiego Poranku GFKM, czyli pierwszego organizowanego przez nas śniadania biznesowego! Tematem spotkania była „Ciemna strona kultury organizacyjnej”. Wspólnie porozmawialiśmy o wpływie liderów i konieczności zmiany ich myślenia.

Kultura organizacyjna to potężne narzędzie przewagi strategicznej i konkurencyjnej. Niestety, niewłaściwie zarządzana może stać się źródłem dysfunkcji organizacji. Podczas naszego spotkania skupiliśmy się na zrozumieniu, jakie czynniki prowadzą do takich problemów i jakie są ich konsekwencje. Omówiliśmy przykłady firm, które popełniły poważne błędy w zarządzaniu kulturą organizacyjną. Uczestniczki i uczestnicy mieli okazje dzielić się swoimi doświadczeniami, analizować przypadki i wypracowywać najlepsze praktyki.

Na czym się skupiliśmy?

  • Jak liderzy wpływają na kulturę organizacyjną?
  • Jakie zmiany w myśleniu liderów są niezbędne dla skutecznego kierowania zespołami?
  • Jakie mogą być ciemne strony istniejącej kultury organizacyjnej?

Formuła

Zaprosiliśmy dyrektorki, ekspertki i menedżerki HR, HRBP oraz inne osoby zarządzające firmą do bezpłatnego udziału w naszym wydarzeniu. Odbyło się ono w formule śniadania biznesowego, w związku z czym można było liczyć nie tylko na wartościowe, merytoryczne dyskusje, ale także dawkę networkingu, smaczną kawę i odpowiedni poczęstunek na początek dnia. To pierwsze spotkanie z cyklu – dziękujemy wszystkim uczestnikom i uczestniczkom za rozpoczęcie z nami tej inicjatywy!

Ekspertka kultury organizacyjnej

Spotkanie poprowadziła Anna Talarczyk – specjalizująca się w projektowaniu rozwiązań, które wspierają rozwój biznesu. Na co dzień pomaga w budowaniu silnej marki poprzez projektowanie lepszych doświadczeń klientów i pracowników. Ma kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w instytucjach finansowych w Polsce i za granicą. Posiada bogate doświadczenie w obszarze formułowania i zmiany kultury organizacyjnej. Liderka wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów. Chętnie dzieli się wiedzą. Wspiera organizacje w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów i poprawy satysfakcji ze współpracy pracowników.

Plan Spotkania

  1. Powitanie i wprowadzenie do tematu kultury organizacyjnej.
  2. Inspiracja: Wpływ liderów na kulturę organizacyjną
  3. Panel dyskusyjny: konieczność zmiany myślenia liderów.
  4. Ciemne strony kultury organizacyjnej.
  5. Przerwa kawowa.
  6. Warsztaty grupowe: analiza przypadków i kreowanie rozwiązań.
  7. Wspólne omówienie wyników pracy i wniosków.
  8. Podsumowanie i zakończenie

Zdjęcia znajdziesz w social mediach GFKM: 📸

Anna Talarczyk
Klienci cenią ją za wsparcie w tworzeniu doświadczeń klientów i pracowników przynoszące wymierne korzyści biznesowe. Ma kilkunastoletnie doświadczenie managerskie zdobyte w instytucjach finansowych w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań, które wspierają rozwój biznesu. Pomaga w budowaniu silnej...