Ekspercki Poranek: Ciemna strona kultury organizacyjnej – pierwsze śniadanie biznesowe GFKM
Pora na podsumowanie Eksperckiego Poranku GFKM, czyli pierwszego organizowanego przez nas śniadania biznesowego! Tematem spotkania była „Ciemna strona kultury organizacyjnej”. Wspólnie porozmawialiśmy o wpływie liderów i konieczności zmiany ich myślenia.
Kultura organizacyjna to potężne narzędzie przewagi strategicznej i konkurencyjnej. Niestety, niewłaściwie zarządzana może stać się źródłem dysfunkcji organizacji. Podczas naszego spotkania skupiliśmy się na zrozumieniu, jakie czynniki prowadzą do takich problemów i jakie są ich konsekwencje. Omówiliśmy przykłady firm, które popełniły poważne błędy w zarządzaniu kulturą organizacyjną. Uczestniczki i uczestnicy mieli okazje dzielić się swoimi doświadczeniami, analizować przypadki i wypracowywać najlepsze praktyki.
Na czym się skupiliśmy?
- Jak liderzy wpływają na kulturę organizacyjną?
- Jakie zmiany w myśleniu liderów są niezbędne dla skutecznego kierowania zespołami?
- Jakie mogą być ciemne strony istniejącej kultury organizacyjnej?
Formuła
Zaprosiliśmy dyrektorki, ekspertki i menedżerki HR, HRBP oraz inne osoby zarządzające firmą do bezpłatnego udziału w naszym wydarzeniu. Odbyło się ono w formule śniadania biznesowego, w związku z czym można było liczyć nie tylko na wartościowe, merytoryczne dyskusje, ale także dawkę networkingu, smaczną kawę i odpowiedni poczęstunek na początek dnia. To pierwsze spotkanie z cyklu – dziękujemy wszystkim uczestnikom i uczestniczkom za rozpoczęcie z nami tej inicjatywy!
Ekspertka kultury organizacyjnej
Spotkanie poprowadziła Anna Talarczyk – specjalizująca się w projektowaniu rozwiązań, które wspierają rozwój biznesu. Na co dzień pomaga w budowaniu silnej marki poprzez projektowanie lepszych doświadczeń klientów i pracowników. Ma kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w instytucjach finansowych w Polsce i za granicą. Posiada bogate doświadczenie w obszarze formułowania i zmiany kultury organizacyjnej. Liderka wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów. Chętnie dzieli się wiedzą. Wspiera organizacje w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów i poprawy satysfakcji ze współpracy pracowników.
Plan Spotkania
- Powitanie i wprowadzenie do tematu kultury organizacyjnej.
- Inspiracja: Wpływ liderów na kulturę organizacyjną
- Panel dyskusyjny: konieczność zmiany myślenia liderów.
- Ciemne strony kultury organizacyjnej.
- Przerwa kawowa.
- Warsztaty grupowe: analiza przypadków i kreowanie rozwiązań.
- Wspólne omówienie wyników pracy i wniosków.
- Podsumowanie i zakończenie