MindHub #2 w Gdańsku

Powrót do aktualności

MindHub #2 w Gdańsku

Termin „Customer Experience” już jest w słowniku biznesu. Jak każdy termin ogólny, także wspomniane „doświadczenie” może mieć wiele znaczeń i niuansów, zależnych od kontekstu.
Żeby dobrze zrozumieć znaczenie „doświadczenia klienta”, i jego wpływ na firmę, warto zastanowić się nad rolą Klienta w biznesie. Warto posłuchać, co w „zakresie obsługi klienta” robią liderzy. Firmy, którzy potrafią ożywić i wprowadzić odrobinę magii do codziennych relacji i kontaktów. Jak to robią, dlaczego to robią, i jak na tym wychodzą – biznesowo.
Przede wszystkim jednak warto zrozumieć, co i dlaczego należy zmienić wewnątrz organizacji (i jak to zrobić), aby osiągnięty efekt był rzeczywisty i trwały.

 

13.12.2018

17:00-19:00

Olivia Business Centre, Olivia Gate, Wejście B

3 piętro, sala konferencyjna

ZAPISZ SIĘ

 

PRELEGENT

Piotr Merkel – praktyk i pasjonat zmian w organizacji i organizacji w zmianie.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę teoretyczną pogłębiał i weryfikował w oparciu o praktyczne doświadczenia, zdobywane w firmach działających w różnych branżach, obszarach i rynkach – jako Menedżer, Kierownik Projektu, Doradca i Konsultant.

Od blisko 10 lat specjalizuje się w tematyce organizacji obsługi klienta masowego, ze szczególnym uwzględnieniem takich aspektów jak poprawa satysfakcji, projektowanie procesów biznesowych, optymalizacja kosztów, określanie wymagań dla systemów wsparcia.

Klientomaniak (podcast), Przedsiębiorca (start up), Ekspert (konferencje), Trener (szkolenia) – chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie nowoczesnych rozwiązań z obszaru zarzadzania doświadczeniami klientów.