Adrian Gamoń

Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji marek, persona brandingu, komunikacji w social mediach, a szczególnie na LinkedInie.
Posiada ponad 10 doświadczenia w pracy w marketingu i sprzedaży. Jest magistrem socjologii. Certyfikowanym Trenerem biznesu. Jest wykładowcą MBA Asbiro.

Jest strategiem, konsultantem z zakresu social media marketingu i storytellingu, mówcą i trenerem. Wierzy w moc słów i znaczenie narracji. Jego ulubioną platformą społecznościową jest LinkedIn. Ponad sześć lat temu założył agencję Social Frame, wraz z którą stworzył strategie komunikacji, kampanie i content dla takich marek, jak Skanska Polska, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Małopolska, Kraków, Synerise.

Spełnia się jako wykładowca i opiekun merytoryczny dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: “Social Media & Content Marketing” oraz “Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Od ponad roku organizuje w Krakowie spotkania LinkedIn Local.
Przeszkolił już ponad 500 osób z wykorzystania LinkedIn w biznesie. Pośród uczestników byli m. in. członkowie zarządów, działów komunikacji, marketingu, sprzedaży, HR, EB, jak również coachowie, trenerzy, konsultanci. Wśród nich znalazło się kilku popularnych dziś trenerów i liderów na LinkedIn. W przypadku wewnętrznych szkoleń były to firmy m. in. Credit Agricole, Skanska Polska, EXPO Kraków, Centrum Druku, SilvAir, Jeronimo Martins, S4E, Betacom.

Publikacje:
• Czym jest social selling (01-03/2019) OHH Magazine (wer. druk.)
• Płatna kampania na LinkedIn krok po kroku (1-2/2019) Marketer+ (wer. druk. i online)
• Handlowiec na LinkedIn. Społeczny indeks sprzedaży (24/2019) As Sprzedaży (wer. druk. i online)
• Firma na LinkedInie – siedem zasad tworzenia dobrej strony firmowej NR 52 (06/2020) Magazyn Online Marketing (wer. druk.)