Klienci cenią ją za wsparcie w tworzeniu doświadczeń klientów i pracowników przynoszące wymierne korzyści biznesowe.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie managerskie zdobyte w instytucjach finansowych w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań, które wspierają rozwój biznesu. Pomaga w budowaniu silnej marki poprzez projektowanie lepszych doświadczeń klientów i pracowników.
Posiada bogate doświadczenie w obszarze formułowania i realizacji strategii repozycjonowania marki i zmiany kultury organizacyjnej. Lider wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów (CEM, CX, UX, EX – budowa systemu pomiaru satysfakcji i NPS, wdrożenie systemu działań naprawczych, optymalizacja procesów, standaryzacja obsługi, uproszczenie komunikacji).
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – tytuł Executive MBA. Ukończyła studia na wydziale Neofilologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wdraża zasady prostej komunikacji z klientami i pracownikami. Ukończyła studia podyplomowe Projektowania usług w School of Form (SWPS) oraz Coaching Profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego.
Chętnie dzieli się wiedzą. Wspiera organizacje w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów i poprawy satysfakcji ze współpracy pracowników. Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce diagnozy potrzeb klientów, projektowania usług. Prowadziła zajęcia ze studentami SWPS (projektowanie usług) oraz SGH (zarządzanie satysfakcją klienta, standaryzacja obsługi).
PRACOWAŁA M.IN. DLA:
Santander SA, DHL Express, Rohling Suus, DTW Logistics, Credit Agricole, EFL, mBank, EuroBank, Pekao SA, Tchibo, PARP, CROMA, PZU SA, WARTA SA, UPC Biznes, Suzuki.