Iwona Grodzicka

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym, zarządzania, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), budowania zespołu, komunikacji wewnętrznej.

Ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi dzięki pracy dla międzynarodowych firm jako konsultant, project manager oraz trener. Przez blisko 10 lat pracowała w skandynawskiej sieci handlu detalicznego jako konsultant HR i trener wewnętrzny. Była odpowiedzialna za adaptację do warunków polskich, koordynację i wdrażanie procesów HR. Była wykładowcą studiów podyplomowych ZZL w Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu
z zakresu komunikacji w organizacji.

Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Nauk Społecznych – kierunek Psychologia. Jest certyfikowanym trenerem Situational Leadership II oraz konsultantem i diagnostą pracującym w oparciu o wiele kwestionariuszy i testów zawodowych. Ukończyła liczne kursy i szkolenia biznesowe.

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in. dla:
Blue Media, Grupa Żywiec, Bank BPH, Izopanel Sp. z o.o., ECS Muzeum Solidarności, Baukrane Sp. z o.o., JYSK Polska, Centrum Techniki Okrętowej, Stock Polska, UPM Raflatac.

Interesuje się jazdą konną oraz literaturą iberoamerykańską.

Zapisz się do Newslettera

Bądź na bieżąco o aktualnych wydarzeniach!Dbamy o Twoje dane, możesz zrezygnować w dowolnym momencie.

Tak, wyślij mi Newsletter.

FreshMail.pl