Jarosław Sokołowski

Jarosław Sokołowski

Powrót do kadry

Jarosław Sokołowski – wykładowca akademicki z ponad 10-letnim stażem, zwłaszcza na studiach podyplomowych i MBA. Przez wiele lat odpowiadał za koordynację merytoryczną studiów podyplomowych Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny i Performance Marketing w Internecie na Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca na kierunkach Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny i Cyfrowa Transformacja Biznesu. Członek komisji egzaminacyjnych oraz promotor prac dyplomowych. Specjalizuje się w tematyce działań performance. Od niemal 20 lat prowadzi własną firmę doradczą Net Solutions, koncentrując się w consultingu w zakresie skutecznych działań w Digital Marketingu, ale przede wszystkim doradza dużym organizacjom w zakresie cyfrowej transformacji biznesu i wprowadzania zasad data-driven business. Fascynat Salesforce i wykorzystywania tego narzędzia w przekształcaniu organizacji.

Wcześniej pracował jako zastępca przewodniczącego grupy roboczej e-commerce przy IAB Polska. Był prezesem i współwłaścicielem spółki softwareowej PushAd Software w której zbudował od zera platformę marketing automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads.