Ekspert eCommerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie oraz rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace. Odpowiadał za budowę i rozwój ekosystemów eCommerce dla FK Olesiejuk, wiodącej firmy dystrybucyjnej z branży księgarskiej oraz za rozwój eCommerce B2B i marketplace na rynku EU dla ABC Data S.A., jednego z trzech największych dystrybutorów IT w regionie. Od 2017 roku prowadzi thinkHUB – firmę konsultingową, realizując do tej pory ponad 80 projektów strategii eCommerce i cyfrowej transformacji w Polsce, EU, Azji oraz w krajach byłego ZSRR. Współpracuje przede wszystkim z klientami z branży fashion, health&beauty, technologicznej, FMCG oraz bankowości detalicznej, wspierając właścicieli i zarządy w audytach oraz rozwoju strategii eCommerce w modelu B2C, B2B oraz branżowych marketplace. Poza działalnością edukacyjną dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniami branżowymi jako anioł biznesu i mentor startupów z branży digital, wykładowca przedmiotów związanych z cyfrową transformacją na Akademii Leona Koźmińskiego oraz pomysłodawca i organizator popularnego na scenie digital wydarzenia „kawka o eCommerce”.