Ekspert CRM, Marketing Automation, SEO, Content Marketingu i „Digital Marketingu”, Pasjonat innowacyjnego podejścia do biznesu w sieci. Entuzjasta zdrowego trybu życia, solidnego rocka i skrzypiec.
Posiada w biznesowym portfolio ponad 300 projektów zrealizowanych w 30 krajach. Realizuje programy optymalizacji serwisów pod kątem zgodności ze standardami Google, Bing i Yandex. Audytor SEO i strateg CRM. Prelegent na konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C.
Współautor książki ‘Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki’. Autor artykułów prasowych z zakresu SEO, Content Marketingu oraz UX. Trener, szkoleniowiec, wykładowca i mentor. Obecnie 100% czasu poświęcam budowie swojej Agencji wspierającej klientów w obszarach SEO, SEM, Content Marketing, Marketing Automation i Analityce. Skupia się głównie na projektach międzynarodowych.