Tomasz Harackiewicz

Tomasz Harackiewicz specjalizuje się w szeroko pojętej dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, profesjonalnej sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta, marketingu. Jest członkiem zespołu doradców GFKM.

Prowadził warsztaty i wykłady nt. sprzedaży profesjonalnej, zaawansowanych technik negocjacji, obsługi klienta i marketingu. Jest konsultantem oraz trenerem w dziedzinie marketingu w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych, prowadził i uczestniczył w ponad 50 projektach doradczych w dziedzinie planowania i budowania strategii marketingowej.

Jest w trakcie studiów doktoranckich w dziedzinie polityki innowacyjności. Absolwent Instytutu Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył szereg kursów i szkoleń uzupełniających w zagranicznych uczelniach i szkołach m.in. BI Oslo, Strathclyde Unversity Glasgow, Ashridge Management College, James Cook University Townsville.

Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in.:

Jotul Polska, ProCam Polska, Gino Rossi S.A., PGNiG, PGE Obrót S.A., Grupa CIECH S.A., Lafarge Dachy, PKO BP.

Współautor 3 pozycji książkowych z zakresu zarządzania marketingowego. Współautor kursu e-learningowego „Marketing” dla studiów licencjackich Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Autor 3 artykułów naukowych z dziedziny innowacyjności.

Jego pasją jest muzyka klasyczna i jazzowa, w wolnym czasie gra w tenisa, zimą jeździ na nartach, latem gra w siatkówkę.

 

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco o aktualnych wydarzeniach!

Wyślij mi swój biuletyn (można zrezygnować w dowolnym momencie).

FreshMail.pl