Mindfulness (MBSR)

Opis metody

Warsztaty z elementami technik mindfulness przynależą zapewne do grupy działań z zakresu wellbeing i zwiększania psychicznej rezyliencji. Są jednak czymś więcej – łączą w sobie elementy zarządzania czasem, zrządzania stresem i dobrej komunikacji z technikami zwiększającymi świadomość ciała, oddechu. Uczą sposobów relaksowania ciała, co przekłada się na spokojniejsze stan umysłu. Spokojniejszy umysł z kolei pozwala na lepszą koncentrację na zadaniach dnia codziennego. Uczestnicy warsztatów, podczas których korzystamy z m.in. technik mindfulness uczą się technik oddechowych i medytacyjnych.

Korzyści

  • Lepsze odczuwanie smaku teraźniejszości
  • Szczęśliwszy mózg – uczestnicy uczą się technik trwale poprawiających samopoczucie
  • Uczestnicy doświadczają kontaktu z własnymi emocjami i ciałem
  • Pozbycie się chaosu, natłoku, „galopady” myśli skutkuje bardziej klarownym oglądem rzeczywistości
  • Zmniejszenie negatywnych efektów stresów fizycznie i psychicznie
  • Poprawa relacji i komunikacji z innymi

Efekty

  • Zgoda z własnymi emocjami może skutkować zwiększeniem poczucia siły, odporności i pewności siebie
  • Zyskanie umiejętności budowania wewnętrznego spokoju, klarowności myśli
  • Umiejętność diagnozowania napięć w ciele i relaksowania ich
  • Uważność w ogromnym stopniu wpływa na zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, budowania dobrych relacji z ludźmi
  • Otwarcie na doświadczanie teraźniejszości wpływa znacząco na redukcje stresu

Kontakt

Beata Ligman
Masz pytania odnośnie programu Executive MBA? Napisz do nas
Back to top