Nowa strona, nowe logo – wyjaśniamy skąd te zmiany
Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów w ciągu ostatniego roku przeszła proces licznych zmian obejmujących między innymi wprowadzenie nowych i unowocześnionych produktów szkoleniowych i doradczych do oferty, rozwój technologiczny oraz usprawnione procesy wewnętrzne. Ich elementem jest odświeżenie wizerunku zewnętrznego – kompleksowa przebudowa identyfikacji wizualnej, od nowego logo aż po stronę internetową GFKM.
Zwierciadło zmian
Przyjęcie nowej identyfikacji wizualnej wynika przede wszystkim z dynamicznego rozwoju, jaki cechował ostatni rok w GFKM. Nieustannie unowocześniamy szkolenia, produkty, programy MBA i wewnętrzne procesy, tak aby możliwie najlepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów. W ten sposób linia wizualna stała się zwierciadłem zmian w GFKM.
Andrzej Popadiuk, Prezes Zarządu GFKM
Dynamiczna perspektywa – Twoja perspektywa!
Nowa kolorystyka logo nawiązuje do pierwotnie wykorzystywanych kolorów. Została jednak odświeżona, oparta na jednym, dominującym kolorze, dodającym mu elegancji i stabilizacji. Granat i błękit w podstawowej palecie identyfikacji marki czynią ją świeżą i nowoczesną. Natomiast dwie klamry tworzące sygnet logo, nadają mu dynamiczny charakter oraz wprowadzają koncepcję elastyczności perspektywy: mogą rozszerzać się lub skupiać, jak czyni to obiektyw. Nad realizacją projektów czuwała firma Engram.
Nowy język marki GFKM odzwierciedla obecny charakter organizacji oraz jej aspiracje. W trakcie prac została opracowana idea komunikacyjna rozszerzania optyki spojrzenia na wyzwania biznesowe. Wiemy, że marka GFKM pomaga swoim klientom spojrzeć na siebie i swoje organizacje w pełny i wartościowy sposób. Zastępowanie fragmentarycznego spojrzenia szerokim podejściem to kwintesencja usług oferowanych przez GFKM i jej uaktualnionego wizerunku. Ponadto nowy branding osadzony jest we współczesnych trendach komunikacyjnych. Charakteryzuje się klarownością, dynamicznością i dużą spójnością – począwszy od logo, przez ikony, zdjęcia, a skończywszy na sposobie budowania layoutów. Co istotne w przypadku marki o 25 letnim stażu obecny wizerunek jest naturalną kontynuacją poprzedniej identyfikacji GFKM.
Bartosz Kotowicz, Dyrektor Zarządzający Agencji Brandingowej Engram
Szybko, intuicyjnie i mobilnie
Zmianie uległy nie tylko elementy identyfikacji wizualnej, takie jak logo czy materiały promocyjne ale również strona internetowa. Nowa odsłona witryny jest szybsza i lżejsza. Zaprojektowano ją tak, by była wygodniejsza w użyciu zarówno w przeglądarce desktopowej jak i na smartfonie czy tablecie.
Stawiając na szybką i estetyczną prezentację informacji na wszystkich platformach, zadbaliśmy o pozytywne wrażenia odwiedzających stronę GFKM. Razem z firmą Matsuu, wykonawcą strony, będziemy poszukiwać dalszych sposobów jej ulepszenia i usprawnienia, tak aby strona GFKM była jeszcze wygodniejsza dla użytkowników i w intuicyjny sposób dostarczała poszukiwanych informacji.
Nasz nowa identyfikacja: