O GFKM - Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów

GFKM

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów

Kim jesteśmy?

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów jest firmą szkoleniowo-doradczą specjalizującą się w szkoleniach i projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej oraz personelu średnich i dużych firm polskich i międzynarodowych.

Jesteśmy jedną z największych i najbardziej doświadczonych firm szkoleniowych w Polsce. Prowadzimy pełne spektrum programów, w tym studia menedżerskie MBA, szkolenia firmowe, szkolenia otwarte, studia podyplomowe, programy coachingowe i projekty doradcze, zapewniając dzięki temu swoim Klientom wyjątkową synergię jakości i wartości praktycznej.

GFKM w liczbach

W 2016 roku

  • zrealizowaliśmy 468 dni w ramach programów MBA
  • zrealizowaliśmy 216 dni w ramach szkoleń otwartych

Od początku istnienia GFKM

  • 83 grup MBA
  • 2600 uczestników programu MBA

Łącznie

  • przeszkoliliśmy 83 grup MBA
  • przeszkoliliśmy 2503 studentów MBA

Nasi Klienci

Jak działamy

W Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów stawiamy na nowoczesne i praktyczne rozwiązania szkoleniowe. Nie stosujemy jednak określonych metod dla samego ich stosowania – liczy się uzyskanie optymalnego dla założonego celu rezultatu. Narzędzia wykorzystywane podczas zajęć na Studiach Executive MBA, w czasie sesji programów rozwojowych, doradczych bądź szkoleń zostaną dobrane tak, aby zmaksymalizować korzyści wyniesione z zajęć przez uczestników.
Wśród wykorzystywanych przez nas narzędzi znajdują się m. in.:

Activity Based Learning

Szkolenia w GFKM prowadzone są intensywnymi interaktywnymi metodami, z dużą ilością case’ów, ćwiczeń, przykładów praktycznych, pokazów video, symulacji komputerowych. Podstawowym zaleceniem metodycznym jest stosowanie przez zespół trenerów metody Activity Based Learning (uczenie w oparciu o aktywność) podczas wszystkich zajęć.
Celem metody ABL jest zmiana roli trenera. Ważniejsze od bycia autorytetem posiadającym określoną wiedzę, jest teraz wspieranie uczestnika szkolenia w zdobywaniu wiedzy. Kiedy ktoś zaczyna się czymś interesować, niezależnie od tego czy jest to zagadnienie, sport, czy inna aktywność, wówczas nic nie powstrzyma takiej osoby przed dowiedzeniem się na dany temat wszystkiego co tylko możliwe. Tematy szkoleniowe również mogą być przedstawione w atrakcyjnej formie, gdzie gry i eksperymenty są bramą do nauki.
Metoda Activity Based Learning przeznaczona jest dla osób dorosłych, które uczą się najczęściej w jakimś bardzo praktycznym celu, żeby prawidłowo wykonać określone zadanie. Metoda polega na podporządkowaniu przebiegu szkolenia wybranej, konkretnej aktywności. Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zadania (mini-projektu) i podczas szkolenia wykonują to zadanie.
ABL jest metodą powszechnie uznawaną za najbardziej odpowiednią dla szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych

SDI – Strength Development Inventory

jest narzędziem, które zapewnia uzyskanie cennych informacji o tym, co motywuje człowieka w dwóch okolicznościach:

  • kiedy wszystko idzie dobrze oraz
  • w sytuacji konfliktowej, sprzeciwu lub stresu.

Jest to kluczowa informacja, bo pozwala nam zrozumieć, dlaczego niektórzy ludzie mają na nas wpływ oraz jak my możemy wpływać na nich! Ponadto uczymy się jak rozpoznawać prawdziwe mechanizmy działające w obszarze stosunków międzyludzkich oraz jak dopasować nasz język stosownie do komunikatu w sposób bardziej elastyczny i efektywny.
Konsultanci Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów zostali przeszkoleni przez brytyjską firmę w ramach skutecznego szkolenia w oparciu o metodę SDI.
W trakcie prowadzonych przez nich warsztatów, każdy z uczestników wypełnia indywidualny kwestionariusz, który jest odzwierciedleniem zachowań danej osoby i stanowi bazę do zrozumienia metodologii

Profil Insights Discovery®

jest narzędziem, które wesprze rozwój Twojej organizacji i poszczególnych osób. To kwestionariusz badający styl działania Twój i innych w otoczeniu zawodowym.
Możesz go stosować w:

  • Procesie rekrutacji
  • Usprawnianiu komunikacji pomiędzy pracownikami
  • Pomaga w zrozumieniu klientów – dobrze się sprawdza przy strategiach handlowych
  • Wspiera Szefa w efektywnym motywowaniu podwładnych oraz w procesie budowania zespołu

Zarząd GFKM

Andrzej Popadiuk Prezes Zarządu
Jolanta Szydłowska Wieceprezes Zarządu
Tomasz Harackiewicz Członek Zarządu
Lucjan Śledź Członek Zarządu

Rada GFKM

Rada Fundacji

Przewodniczący Rady Fundacji

  • prof. dr hab. Jerzy Gwizdała

Członkowie Rady Fundacji

  • dr Jan Kuligowski
  • mgr Irena Muszkiewicz-Herok
  • prof. dr hab. Henryk Woźniak

Rada Naukowo-Programowa

Przewodniczący Rady Naukowo-Programowej

  • prof. dr hab. Wojciech Rybowski

Wiceprzewodniczący Rady Naukowo-Programowej

  • prof. dr hab. Dariusz Filar

FreshMail.pl