Polityka prywatności sklepu internetowego Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów
Niniejsza Polityka prywatności (nazywana dalej również „Polityką”) zawiera informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez właściciela sklepu internetowego pod adresem […] (dalej: „Sklep”), tj. Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (dalej: „GFKM” lub „my”), w tym danych osobowych Klientów Sklepu oraz innych osób odwiedzających stronę internetową Sklepu. W Polityce znajdą Państwo w szczególności informacje na temat tego:
W końcowych fragmentach Polityki przedstawiliśmy także informacje na temat plików cookies wykorzystywanych przez stronę internetową Sklepu.
Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo przetwarzanych przez nas danych osobowych, jak również aby spełniać wszelkie inne wymogi wynikające z przepisów regulujących kwestię ochrony danych osobowych, w tym w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli tzw. „RODO”.
Administratorem danych osobowych jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku, wpisana do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000047865, NIP: 5840304615, REGON: 19055842400000.
Dane kontaktowe GFKM:
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
tel. […]
adres e-mail: […]
Nie jesteśmy zobowiązani do powołania inspektora ochrony danych. Powołaliśmy jednak Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym możesz się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z danymi osobowymi (odo@gfkm.pl).
Dane osobowe zbieramy podczas:
Dokonywanie rejestracji w Sklepie
Dla dokonania rejestracji w Sklepie musisz podać swój adres e-mail oraz imię i nazwisko.
Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem założenia i prowadzenia konta w Sklepie przez GFKM.
Na etapie rejestracji opcjonalnie można podać także adres oraz numer telefonu.
Korzystanie z funkcjonalności konta:
Tworząc funkcjonalności konta, które założysz na stronie Sklepu, dla Twojej wygody przewidzieliśmy możliwość zapisania danych adresowych oraz danych do faktury, które wykorzystywane będą przy składaniu i realizacji przyszłych zamówień (w zakładce Moje dane).
Dane adresowe obejmują:
zaś dane do faktury:
Zapisanie danych w zakładce Moje dane jest całkowicie dobrowolne.
Składanie zamówienia
Aby złożyć zamówienie, musisz podać nam następujące dane:
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, uzupełnić będziesz musiał/a także dane do faktury:
W przypadku składania zamówienia na usługi (w szczególności usługi szkoleniowe) konieczne jest także podanie danych co najmniej jednego zgłaszanego uczestnika, obejmujące imię i nazwisko, zajmowane stanowisko, numer telefonu, adres e-mail.
Przy składaniu zamówień przez przedsiębiorcę zbieramy także dane osób kontaktowych w sprawie danego zamówienia (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail, jak również dane zgłaszanych uczestników (o ile dotyczy) – niezbędne dla złożenia i zrealizowania zamówienia; jeśli składasz zamówienie jako przedsiębiorca, niezbędne jest także wskazanie firmy, adresu, podanie numeru identyfikacji podatkowej oraz wskazanie osoby do kontaktu.
Procedura odstąpienia od umowy lub procedura reklamacyjna
Jeśli będziesz chciał odstąpić od umowy, będziesz musiał podać nam dane, które pozwolą na identyfikację Twojej osoby oraz złożonego przez Ciebie zamówienia.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem skutecznego zrealizowania procedury odstąpienia od umowy/reklamacji.
Uzyskać możemy także dostęp do innych danych, które przekażesz nam w treści swojej reklamacji.
Korzystanie z udostępnianych przez nas kanałów kontaktu (poczta elektroniczna, telefon)
Jeśli skontaktujesz się z nami za pomocą poczty elektronicznej, przetwarzać będziemy twój adres e-mail, Twoje dane identyfikacyjne przypisane do Twojego konta pocztowego, jak również inne dane podane przez Ciebie w treści korespondencji.
Jeśli skontaktujesz się z nami telefonicznie, przetwarzaniu podlegać będzie Twój numer telefonu oraz ewentualnie inne dane, które udostępnisz nam w trakcie rozmowy.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w przypadku gdy zgłoszenie ma związek z dokonanym zamówieniem, dla rozpatrzenia tego zgłoszenia niezbędne może być podanie Twoich danych identyfikacyjnych oraz numeru zamówienia.
Niezależnie od tego, czy się zalogujesz, kiedy korzystać będziesz ze strony internetowej Sklepu, zbierać będziemy dane obejmujące Twój identyfikator, w celu dokonywania analiz związanych z ruchem użytkowników na Stronie. Analiz tych dokonywać będziemy korzystając z narzędzia Google Analytics udostępnianego przez Google Ilc. z siedzibą w USA (dalej: „Google”). Google Analytics nie będzie uzyskiwał dostępu do jakichkolwiek innych Twoich danych. Zbieranie wskazanych danych następuje automatycznie, z chwilą wejścia przez Ciebie na stronę Sklepu. Jeśli nie chcesz, abyśmy zbierali te dane, możesz skorzystać z narzędzia udostępnionego przez Google https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Twój identyfikator zbieramy także w związku z korzystaniem z plików cookies. Szczegółowa informacja dotycząca stosowanych przez nas plików cookies dostępna jest tutaj. Przypominamy, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, tak aby pliki cookies były blokowane.
Zapis na newsletter
Podczas składania zamówienia możesz zapisać się na nasz newsletter, w którym informować będziemy Cię o naszej ofercie, w tym o nowościach oraz promocjach. Na potrzeby wysyłki newslettera przetwarzać będziemy Twój adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem otrzymywania newslettera.
Dane osobowe przetwarzać będziemy w celach i w oparciu o następujące podstawy:
Dane podane na etapie rejestracji konta
Dane niezbędne dla założenia i prowadzenia konta przetwarzać będziemy w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „Wykonaniem umowy”).
Dane podane podczas korzystania z funkcjonalności konta
Dane te przetwarzać będziemy w celu zapewnienia Tobie możliwości korzystania z funkcjonalności prowadzonego przez nas dla Ciebie konta (a zatem w celu realizacji zawartej między nami umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną), jak również w toku procesu składania oraz realizacji składanych przez Ciebie w przyszłości zamówień. Podstawą przetwarzania jest Wykonanie umowy.
Dane podane podczas składania zamówienia
Dane te przetwarzać będziemy:
Jeśli nie jesteś klientem Sklepu, ale masz być uczestnikiem szkolenia, warsztatów czy innego wydarzenia, które stanowi przedmiot usługo zamawianej za pośrednictwem Sklepu przez kogoś innego, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie ww. usługi. Podstawą przetwarzania jest Nasz prawnie uzasadniony interes, który w tym przypadku polega na zapewnieniu możliwości wywiązania się z zaciąganym przez nas zobowiązań umownych. Twoje dane mogą być także przetwarzane w celach opisanych w lit. b) i c) powyżej. Te same cele i podstawy dotyczą także przedstawiciela przedsiębiorcy wskazanego jako osoba kontaktowa w spawie danego zamówiena.
Dane podane na potrzeby procedury odstąpienia od umowy lub reklamacji
Dane te przetwarzać będziemy w celu realizacji procedury odstąpienia od umowy bądź reklamacji. Podstawą przetwarzania danych jest w tym przypadku Nasz prawie uzasadniony interes, który polega na konieczności zapewnienia realizacji zwrotów zgodnie ze stosowaną przez nas polityką zwrotów, jak również Obowiązek prawny.
Dane zbierane podczas korzystania z udostępnionych przez nas kanałów kontaktu
Jeśli kontaktujesz się z nami w związku ze złożonym przez Ciebie zamówieniem, Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (czyli zawartej pomiędzy nami umowy). Podstawą przetwarzania w tym przypadku będzie Wykonanie umowy.
Jeśli kontaktujesz się z nami w innych przypadkach, Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Podstawą przetwarzania jest Nasz prawnie uzasadniony interes, który polega na zapewnieniu najwyższych standardów obsługi klientów oraz potencjalnych klientów, w tym umożliwieniu wskazanym osobom uzyskiwania informacji na temat naszej oferty oraz zasad funkcjonowania Sklepu.
Dane podane w celu zapis na newsletter
Dane zebrane za pośrednictwem formularza zapisu na newsletter będziemy przetwarzać w celach marketingowych. Podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Twoja zgoda.
Twoje dane przechowywać będziemy:
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych (w zakresie danych przetwarzanych w związku z prowadzeniem dla Ciebie konta w Sklepie i realizacją zamówień).
Jeśli przetwarzamy dane na podstawie Twojej zgody, w dowolnym momencie możesz tę zgodę wycofać. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Twojej zgody przez jej wycofaniem.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją. W dowolnym momencie możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
W związku z korzystaniem przez GFKM z usług Microsoft Corporation, w tym z usług chmurowych, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podstawą transferu są decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające adekwatny poziom ochrony na danym terytorium, standardowe klauzule umowne określone przez Komisję Europejską, a w przypadku transferu do Standów Zjednoczonych Ameryki Północnej – EU–US Data Privacy Framework. Treść opisanych zabezpieczeń możesz znaleźć na stronie Komisji Europejskiej – https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection_en.
W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.
[…]