Dyplom Post-MBA: Strategiczne Przywództwo
Gdzie i kiedy?
Rozpoczęcie
14.09.24
Zakończenie
12.01.25
Czas trwania
10 dni
Miejsce
Warszawa
Cena
9000 zł + VAT, absolwenci MBA GFKM: 8000 zł + VAT | Udział w jednej sesji: 2200 zł + VAT
Opis
Środowisko VUCA stawia coraz większe wyzwania firmom i menedżerom. Wymaga gotowości do ciągłych zmian oraz mobilizacji do intensywnego działania. Dyplom Post-MBA: Strategiczne Przywództwo pomaga doświadczonym menedżerom skuteczniej działać w środowisku współczesnego zarządzania poprzez wzmocnienie osobistych kompetencji przywódczych.
Cele programu
Program prezentuje najważniejsze zagadnienia związane ze współczesnym przywództwem. Główne cele programu to:
- Wzrost efektywności zarządzania w zmieniającym się i złożonym środowisku
- Opanowanie metod pracy z dużą ilością informacji
- Rozwinięcie umiejętności innowacyjnych
- Wzmocnienie umiejętności zarządzania stresem
- Rozwinięcie kompetencji wprowadzania kultury innowacyjności
- Wypracowanie marki osobistej zgodnie z osobistym celem i zasobami
Dla kogo
Program jest adresowany do absolwentów programu Executive MBA oraz członków zarządów i menedżerów wyższego szczebla, którzy zamierzają podnieść kompetencje przywódcze do poziomu wyższej kadry kierowniczej. Od kandydatów oczekujemy co najmniej pięcioletniego doświadczenia na stanowiskach kierowniczych.
Program szkolenia
Sesja I
LIDER INNOWACJI, ZMIANY I ROZWOJU
Oblicza współczesnego przywództwa – Tomasz Owczarek – 5-6.10.2024
- Przywództwo – kolejny poziom, kolejne wyzwania, perspektywy na przyszłości – atrybuty lidera przyszłości
- Inspiracyjny lider, czyli jak mówić do ludzi, żeby nas słuchali i jak słuchać, żeby do nas mówili – od charyzmy do oburęczności
- Jak zachęcać zespoły do zmian i ciągłego procesu uczenia się
- Tworzenie środowiska zwiększającego innowacyjność w organizacji
- Warunki innowacji w organizacji: kultura, nastawienie, bezpieczeństwo, otoczenie
- Inteligencja zbiorowa i efekt Medyceuszy – jak wykorzystać wiedzę i umiejętności zespołu do wspólnych efektów, kiedy zespoły stają się inteligentne
- 10 typów innowacji w organizacjach – czyli gdzie i jak poszukiwać przestrzeni do doskonalenia codziennego działania
- Przywództwo w sytuacji kryzysu i koniecznych zmian – podpowiedzi
Sesja II
BUDOWANIE OSOBISTEJ MARKI MENEDŻERA
Jak dobra jest Twoja marka – dr Adam Ubertowski – 16-17.11.2024
- Czym jest i dlaczego tak ważna jest marka osobista
- Jaką jesteś marką?
- Cztery zasady budowania wyjątkowej marki osobistej
- Strategia budowania własnej marki osobistej w siedmiu krokach
- Świadome kreowanie wiarygodnego wizerunku
- Osobiste zasoby autoprezentacyjne jako lidera
- Warsztat: budowanie własnej marki osobistej – Personal Branding
Sesja III
SZTUCZNA INTELIGENCJA W BIZNESIE
Jak w pełni wykorzystać potencjał danych we współczesnej organizacji? – dr hab. Andrzej Wodecki – 7-8.12.2024
- Idea, najważniejsze metody i techniki sztucznej inteligencji
- Przykładowy proces trenowania i ewaluacji modelu uczenia maszynowego
- Zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie
- Uczenie maszynowe w analityce predykcyjnej: możliwości i ocena potencjału
- Praktyczne aspekty wdrożeń SI: najważniejsze etapy, architektury systemów, niezbędne zasoby i strategia ich pozyskania, zarządzanie projektem
- Uzasadnienie biznesowe projektów SI
- Wyzwania i trendy rozwoju
Sesja IV
LEADERSHIP PIPELINE
Jak zbudować organizację skoncentrowaną na rezultatach – Wojciech Parteka – 11-12.01.2025
- Leadership Performance Pipeline – nowy trend w przywództwie
- Mój poziom przywództwa, moja perspektywa rozwoju
- Wartości pracy mojego poziomu, co wnoszę do sukcesu firmy
- Uwalnianie pełnego potencjału podległego zespołu
- Tworzenie wspólnej mapy przywódczej
- Silent Coaching – wywieranie niewidzialnego wpływu
- Spotkania 1 : 1 – Jak zaoszczędzić czas, budować zaufanie, rozwijać pracowników
- Trudna rozmowa
Sesja V
KRYZYS W PRZEDSIĘBIORSTWIE I PORAŻKA W ZARZĄDZANIU
Przywództwo ratunkowe – Jarosław Bogusz – 08-09.03.2025
- Kryzys w przedsiębiorstwie i porażka w zarządzaniu
- Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej
- Wewnętrzne i zewnętrzne przyczyny kryzysu
- Przebieg sytuacji kryzysowej
- Proces zarządzania kryzysowego
- Redefiniowanie strategii w warunkach kryzysu
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu programu Dyplom Post-MBA: Strategiczne Przywództwo, uczestnicy będą posiadać umiejętności:
- Sprawnego i skutecznego zarządzania w zmiennym środowisku
- Pracy z dużą ilością informacji i podejmowania trafnych decyzji
- Kreatywnego myślenia i rozwijania innowacyjności w organizacji
- Zarządzania stresem i skutecznego działania w warunkach wysokiej presji
- Kreowania wizerunku przywódczego i marki osobistej wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Metody szkolenia
Program realizowany jest w formie aktywnych warsztatów. Praktyczne ćwiczenia umożliwiają zastosowanie poznanych technik i wypracowanie konkretnych rozwiązań. Zajęcia są prowadzone nowoczesnymi metodami warsztatowymi, z licznymi przykładami i ćwiczeniami praktycznymi.
Dodatkowe informacje
Absolwenci programu otrzymują Dyplom Post-MBA: Strategiczne Przywództwo wydany przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów.
Harmonogram
Moduł | Data |
---|---|
Lider innowacji, zmiany i rozwoju – Tomasz Owczarek | 05.10.24 |
Lider innowacji, zmiany i rozwoju – Tomasz Owczarek | 06.10.24 |
Budowanie osobistej marki menedżera – dr Adam Ubertowski | 16.11.24 |
Budowanie osobistej marki menedżera – dr Adam Ubertowski | 17.11.24 |
Sztuczna inteligencja w biznesie – dr hab. Andrzej Wodecki | 07.12.24 |
Sztuczna inteligencja w biznesie – dr hab. Andrzej Wodecki | 08.12.24 |
Leadership Pipeline – Wojciech Parteka | 11.01.25 |
Leadership Pipeline – Wojciech Parteka | 12.01.25 |
Kryzys w przedsiębiorstwie i porażka w zarządzaniu – Jarosław Bogusz | 08.03.25 |
Kryzys w przedsiębiorstwie i porażka w zarządzaniu – Jarosław Bogusz | 09.03.25 |
Kontakt
Dyrektor ds. Organizacji MBA
Tel.: +48 58 558 58 58 wew. 310
Tel. kom.: +48 600 095 672
E-mail: h.fratczak@gfkm.pl