Social Media Marketing

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

05.02.22

Zakończenie

06.02.22

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

1560 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Poznanie oraz rozumienie działania algorytmów Social Mediów pozwala na świadomej pracy nad zwiększaniem zasięgów organicznych, na których wszystkim marketingowcom zależy. Podczas szkolenia dowiesz się jaką rolę pełnią media społecznościowe w procesie zakupowym klienta, poznasz Customer Journey i dzięki temu, będziesz potrafić samodzielnie przygotować ścieżkę zakupową w swoim biznesie. Social Media to również inspirujące przykłady i casy studys, dzięki którym można stworzyć unikalne pomysły we własnej organizacji.

Dla kogo

  • Specjaliści związani z działami marketingu i agencji reklamowych
  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
  • Administratorzy stron www
  • Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
  • Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media

Program szkolenia

SOCIAL MEDIA MARKETING
15-16 maja 2021
Prowadzący: Szymon Lisowski
Czas trwania: 2 dni

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Najpopularniejsze kanały digital marketingu a customer journey – role i funkcje kanałów (SEO, PPC, display, e-mail, content marketing, social media marketing itp.)
  • Najważniejsze kanały social media marketingu – grupy docelowe, funkcje, cechy charakterystyczne (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter, TikTok, Messenger, YouTube)
  • Cele możliwe do realizacji w mediach społecznościowych – case studies wprowadzające

Algorytmy w mediach społecznościowych

  • Zasięgi organiczne i płatne
  • Przegląd najważniejszych składowych algorytmów w wybranych serwisach, części wspólne i różnice
  • Zmiany w algorytmach i sposoby zwiększania zasięgów organicznych
  • Algorytmy działań płatnych – zestawienie z algorytmami organicznymi – części wspólne i główne różnice
  • Algorytmy w serwisach filmowych – YouTube, optymalizacja filmów i kanału

Content marketing w mediach społecznościowych

  • Rola content marketingu w social media marketingu
  • Formaty komunikacji – przegląd najpopularniejszych formatów na przykładach różnych branż i celów
  • Komunikacja wizualna – trendy
  • Era mobile – wpływ na tworzenie i konsumpcję treści
  • Video marketing i live’y – najważniejsze zasady tworzenia video w erze mobile
  • Narzędzia przydatne do tworzenia treści – przegląd programów, aplikacji i serwisów

Pomiar skuteczności działań

  • Cele komunikacyjne i biznesowe – dobór odpowiednich wskaźników efektywności
  • Analiza i interpretacja najważniejszych KPI
  • Analiza z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi – Sotrender, Google Analytics

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu programu, jego uczestnicy będą potrafili:

  • Wytłumaczyć zasady działania algorytmów najpopularniejszych platform społecznościowych,
  • Zwiększać zasięgi organiczne,
  • Wykorzystać rolę mediów społecznościowych w procesie zakupowym klienta (Customer Journey) i dowiesz się,
  • Osadzić kanały social media w ekosystemie digitalowym swojej marki,
  • Wykorzystać inspirujące przykłady i case studies firm działających zarówno lokalnie, jak i globalnie, w modelu B2B i B2C we własnych organizacjach,
  • Mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

Informacja o zniżkach

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executive MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas

Prowadzący

Back to top