Profesjonalne Studium Finansów dla Menedżerów

Jak budować konkurencyjność firmy poprzez skuteczne zarządzanie finansowymi aspektami jej działalności

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

24.10.19

Zakończenie

25.01.20

Czas trwania

12 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

6100 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Organizacje i menedżerowie działający na współczesnych rynkach często poruszają się w sytuacji niepewności i niejednoznaczności informacji. Podejmując świadomą i efektywną decyzję, menedżer powinien oprzeć się na pewnych przesłankach i „twardych” danych. Znajomość i zrozumienie stosowania odpowiednich narzędzi pozwalających na samodzielną analizę sytuacji finansowej firmy, umożliwia ograniczenie niepewności. Samodzielne zrozumienie sytuacji finansowej organizacji usprawni proces decyzyjny oraz pozwoli na skuteczniejszą współpracę z działem finansowym firmy.

Dla kogo

  • Członkowie zarządów przedsiębiorstw i wszyscy członkowie kadry kierowniczej, których decyzje mają bezpośredni lub pośredni wpływ na realizację celów strategicznych firmy i jej wynik finansowy.
  • Wszyscy inni, zainteresowani problematyką finansów firmy.

Program studium

I MODUŁ
FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
DATA: 24-26.10.2019

Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw

  • czynniki determinujące finansowy sukces organizacji gospodarczej
  • finansowa natura przedsiębiorstwa
  • przepływ kapitału w przedsiębiorstwie

Podstawowe dokumenty finansowe

  • generalne zasady rachunkowości
  • struktura podstawowych informacji i dokumentów finansowych przedsiębiorstwa
  • konstrukcja i analiza podstawowych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat  i rachunek przepływów pieniężnych)

Płaszczyzny zarządzania finansami przedsiębiorstwa, metody oceny i analiza

  • wprowadzenie pojęć: CE – kapitał zatrudniony, WC – kapitał pracujący, EBITDA, EBIT, EBT
  • analiza rentowności (zysku i zyskowności)
  • analiza aktywności (wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa)
  • analiza wypłacalności (struktury źródeł finansowania)
  • analiza płynności (przepływów finansowych)

Zarządzanie – wyznaczanie celów, ocena wpływu decyzji na wyniki firmy

  • konstrukcja modeli analitycznych
  • zarządzanie rentownością (analizy współzależności)
  • zarządzanie aktywami (analiza współzależności)
  • zarządzanie płynnością (optymalizacja poziomu gotówki)
  • zarządzanie wypłacalnością (analizy wpływy struktury kapitałowej na rentowność i płynność)
  • zarządzanie cyklem obrotu kapitału pracującego
  • wybrane narzędzia analizy wartości firmy i czynników ją kształtujących

Symulacje w arkuszach kalkulacyjnych

II MODUŁ 
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
DATA: 21-23.11.2019

Wstęp – rachunkowość zarządcza

  • podstawowe cele i zasady rachunkowości zarządczej
  • rachunkowość zarządcza a zarządzanie wartością firmy
  • rachunkowość zarządcza a rachunkowość finansowa

Koszty

  • koszty – definicja, podział
  • metody rozliczania i analizy kosztów

Klasyczna analiza progu rentowności (BEP)

  • koncepcja punktu krytycznego (break even point), analiza progu rentowności
  • specyfika działalności a struktura kosztów

Metody zarządzania kosztami

  • rachunek kosztów pełnych i rachunek kosztów zmiennych
  • metoda kaizen
  • metoda kosztów docelowych
  • rachunek kosztów ABC (Activity-Based Costing) i TD ABC (Time-Driven Activity-Based Costing)
  • koszty normatywne – wyznaczanie i analiza

Zarządzanie efektywnością

  • formuły ustalania cen dla różnych modeli rachunku kosztów
  • dolne granice cen i polityka cenowa przedsiębiorstwa
  • symulacje wyniku finansowego w relacji: wolumen – cena – koszty
  • analiza relacji pomiędzy kosztami, wolumenem i wynikiem (zyskiem)
    (relacja C-V-P)

Rachunkowość zarządcza – podstawowe problemy funkcjonowania

  • umiejscowienie rachunkowości zarządczej w strukturze przedsiębiorstwa
  • podstawowe problemy
  • rachunkowość zarządcza a inne systemy funkcjonujące w przedsiębiorstwie

 

III MODUŁ
OCENA I ANALIZA PROCESÓW INWESTYCYJNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE
DATA: 12-14.12.2019

Wartość pieniądza w czasie

  • wartość bieżąca i dyskontowanie
  • wartość przyszła i kapitalizacja
  • nominalna i efektywna stopa procentowa

Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie. Ocena efektywności projektów inwestycyjnych

  • zarządzanie finansowe majątkiem trwałym
  • zarządzanie statyczne (PP, ARR)
  • zarządzanie dynamiczne (dyskontowe) metody oceny projektów inwestycyjnych (NPV, IRR, DPP)
  • analiza wrażliwości projektu (metody: scenariuszy, +/-10%, NPV lub IRR = 0 dla odchylenia parametrów wejściowych 0 …..%)
  • modele i symulacje wybranych projektów w arkuszu kalkulacyjnym

Źródła finansowania działalności inwestycyjnej przedsiębiorstw

  • źródła finansowania działalności gospodarczej dostępne na polskim rynku finansowym
  • krajowy rynek finansowy (kapitałowy, pieniężny i kredytowy)
  • produkty i usługi finansowe oferowane przez banki
  • zarządzanie gotówką i współpraca z bankami
  • alternatywne źródła kapitału (leasing, factoring)

IV MODUŁ
BUDŻETOWANIE. CONTROLLING FINANSOWY
DATA: 23-25.01.2020

Budżetowanie i planowanie przepływów pieniężnych

  • zarządzanie kapitałem pracującym
  • prognozowanie stanu gotówki
  • tworzenie prognoz przepływów środków pieniężnych

Budżetowanie i kontrola kosztów

  • zasady budżetowania i kontroli finansowej w warunkach gospodarki rynkowej
  • budżety elastyczne i rachunek kosztów planowanych
  • agregacja, zatwierdzanie i rozliczanie budżetów
  • monitorowanie budżetów i analiza odchyleń

Podstawy controllingu

  • wprowadzenie do systemu controllingu
  • projektowanie controllingu jako rozwiązania systemowego w firmie
  • organizacja wdrożenia controllingu
  • przykładowe koncepcje systemu controllingu
  • wspomaganie informatyczne

Korzyści dla uczestników

Program studium daje przygotowanie do:

  • samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy (ocena rentowności, płynności, wykorzystania zasobów)
  • stosowania efektywnych technik zarządzania finansami i kosztami w celu polepszenia systemu kontroli produktywności i wyniku przedsiębiorstwa
  • finansowej oceny alternatywnych strategii rozwojowych przedsiębiorstwa oraz wykonania analiz inwestycyjnych
  • systemowych analiz  w ramach księgowości zarządczej i przygotowywania budżetów elastycznych zasobów
  • poszukiwania i oceny potencjalnych źródeł finansowania firmy
  • zastosowania najnowszych trendów w organizacji i zarządzaniu dla zapewnienia finansowych warunków konkurencyjności przedsiębiorstwa

Metody szkolenia

Zajęcia prowadzone są metodą partycypacyjną (aktywnego uczestnictwa), uznaną za najbardziej efektywną formę przekazu informacji i wiedzy. Prowadzący będą wykorzystywali przykłady symulacyjne z użyciem MS Excel.

Prowadzącymi zajęcia są trenerzy i konsultanci o dużym doświadczeniu i praktyce w biznesie, przeszkoleni w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają materiały:

― warsztatowe (arkusze pracy, opisy ćwiczeń, testy)

― prezentacyjne (wydruk slajdów prezentacyjnych)

― opisowe (zawierające niezbędną wiedzę teoretyczną)

  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

Harmonogram

ModułData
Finanse dla niefinansistów 24-26.10.2019
Rachunkowość zarządcza 21-23.11.2019
Ocena i analiza procesów inwestycyjnych w przedsiębiorstwie 12-14.12.2019
Budżetowanie. Controlling finansowy 23-25.01.2020

Zapisz się

Dane zamawiającego (płatnika)

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Płatnika

Na podstawie tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Płatnika wskazanych w formularzu zgłoszeniowym jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472;
  2. Dane osobowe przetwarzane będą przez nas w celu:
    1. zawarcia pomiędzy nami umowy na przeprowadzenie szkolenia (umowę tę nazywać będziemy dalej „Umową”) oraz prawidłowej realizacji Umowy;
    2. realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,  w tym obowiązków archiwizacyjnych;
    3. ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami;
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. w przypadku przetwarzania w celu zawarcia i prawidłowej realizacji Umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną, lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed zawarciem umowy;
    2. w przypadku przetwarzania w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
    3. w przypadku przetwarzania w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez GFKM (podstawę tę nazywać będziemy dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”); nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia przysługujących nam roszczeń w stosunku do Pani/Pana, jak również ewentualnej obrony przed roszczeniami, które Pani/Pan może w stosunku do nas skierować.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, ma również Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zobowiązani jesteśmy przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, trenerzy prowadzący szkolenie lub podmioty zatrudniające takich trenerów, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, usługi informatyczne, kurierskie i pocztowe oraz doradcze.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres 6 lat od zakończenia szkolenia.
  8. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.
  10. W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  12. Powołaliśmy Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail odo@gfkm.pl. Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.

Dane osoby zamawiającej

Informacja nt. przetwarzania danych osobowych przedstawiciela płatnika dokonującego zgłoszenia

Na podstawie tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych obejmujących Pani/Pana imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, oznaczenie pracodawcy oraz zajmowanego stanowiska jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472 (zwana dalej: „GFKM”).
  2. Dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu:
    1. realizacji umowy na przeprowadzenie szkolenia zawartej pomiędzy GFKM a Pani/Pana pracodawcą (umowę tę nazywać będziemy dalej „Umową”);
    2. realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym obowiązków archiwizacyjnych;
    3. dochodzenia i obrony przed roszczeniami cywilnoprawnymi;
    4. marketingowym (w przypadku wyrażenia odpowiednich zgód w formularzu).
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. w przypadku przetwarzania w celu realizacji Umowy - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez GFKM (podstawę tę nazywać będziemy dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”); w tym przypadku nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości prawidłowej realizacji Umowy;
    2. w przypadku przetwarzania w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
    3. w przypadku przetwarzania w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami – nasz prawnie uzasadniony interes; w tym przypadku nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia przysługujących nam roszczeń w stosunku do Pani/Pana pracodawcy, jak również ewentualnej obrony przed roszczeniami, które Pani/Pana pracodawca może w stosunku do nas skierować;
    4. w przypadku przetwarzania w celach marketingowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani/Pana zgoda.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  5. Ma również Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania:
    1. jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
    2. na potrzeby marketingu bezpośredniego w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  6. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zobowiązani jesteśmy przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, trenerzy prowadzący szkolenie lub podmioty zatrudniające takich trenerów, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, usługi informatyczne, kurierskie i pocztowe, doradcze.
  8. Dane osobowe będą przechowywane przez nas:
    1. dane przetwarzane w celach marketingowych – do momentu wycofania Pani/Pana zgody lub ustania celu przetwarzania przez Administratora (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności wystąpi wcześniej);
    2. dane przetwarzane w pozostałych celach - przez okres 6 lat od zakończenia szkolenia.
  9. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  12. Powołaliśmy Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail odo@gfkm.pl. Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.

Dane uczestnika




Należność za udział w szkoleniu należy wpłacić najpóźniej 7 dni od daty zgłoszenia udziału w szkoleniu.

Numer naszego konta:

Pekao S.A. IV o/Gdańsk

54124012711111000014915637

Przyjęcie zgłoszenia na szkolenie zostanie potwierdzone mailem.

Rezygnacja z udziału do 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia upoważnia do zwrotu 100% kosztów.

W przypadku rezygnacji na 14 dni lub później przed rozpoczęciem szkolenia GFKM zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na kwotę równą 50% kosztów uczestnictwa w szkoleniu.

Dokonując zgłoszenia, zamawiający zobowiązuję się zrealizować względem osób zgłoszonych na szkolenie obowiązek informacyjny w imieniu GFKM poprzez niezwłoczne przekazane tym osobom Informacji nt. przetwarzania danych uczestników szkolenia do pobrania tutaj

Zgody marketingowe osoby zamawiającej


Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymywaniem od Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów informacji marketingowych, obejmujących w szczególności oferty organizowanych przez nas szkoleń, warsztatów czy innych form edukacji, prosimy o wyrażenie poniżej wskazanych zgód.

Każda ze zgód może zostać wycofana w dowolnym momencie. W tej sprawie skontaktować mogą się Państwo z nami pod adresem odo@gfkm.pl. Cofnięcie zgody pozostawać będzie jednak bez wpływu na zgodność z prawem działań podjętych przez nas przed wycofaniem zgody.



Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Chętnie udzielimy dodatkowych informacji. Zostaw swoje dane, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.



Interesują mnie:

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

Na podstawie tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Płatnika wskazanych w formularzu zgłoszeniowym jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472;
  2. Dane osobowe przetwarzane będą przez nas w celu:
    1. zawarcia pomiędzy nami umowy na przeprowadzenie szkolenia (umowę tę nazywać będziemy dalej „Umową”) oraz prawidłowej realizacji Umowy;
    2. realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym obowiązków archiwizacyjnych;
    3. ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami;
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. w przypadku przetwarzania w celu zawarcia i prawidłowej realizacji Umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną, lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed zawarciem umowy;
    2. w przypadku przetwarzania w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
    3. w przypadku przetwarzania w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez GFKM (podstawę tę nazywać będziemy dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”); nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia przysługujących nam roszczeń w stosunku do Pani/Pana, jak również ewentualnej obrony przed roszczeniami, które Pani/Pan może w stosunku do nas skierować.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, ma również Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zobowiązani jesteśmy przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, trenerzy prowadzący szkolenie lub podmioty zatrudniające takich trenerów, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, usługi informatyczne, kurierskie i pocztowe oraz doradcze.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres 6 lat od zakończenia szkolenia.
  8. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.
  10. W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  12. Powołaliśmy Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail odo@gfkm.pl. Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.

X

Zapisz się do Newslettera

Bądź na bieżąco o aktualnych wydarzeniach!

Wyślij mi swój biuletyn, możesz zrezygnować w dowolnym momencie.

FreshMail.pl