Digital Marketing

Szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach Social Mediów

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

21.11.20

Zakończenie

31.01.21

Czas trwania

9 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

5500 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Digital Marketing to program stworzony z myślą o osobach, które chcą zdobyć, pogłębić i uporządkować wiedzę oraz umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu. Marketing to jedna z dziedzin, która niezwykle szybko się zmienia. To co było aktualne wczoraj, dziś już nie jest. Warto być na bieżąco z trendami i potrzebami użytkowników, wdrażać nowe technologie i rozwiązania mieszcząc się w budżecie, tworzyć i być kreatywnym w zgodzie zciągle ewoluującymi algorytmami, analizować osiągane wyniki i wyciągać wnioski z poprzednich etapów.

Program Digital Marketing to esencja wiedzy i umiejętności marketingowca. Nasi trenerzy to czołowi praktycy marketingu internetowego z doświadczeniem szkoleniowym.

 

Dla kogo

  • Specjalistów związanych z działami marketingu
  • Pracowników agencji reklamowych
  • Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
  • Administratorów stron www
  • Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
  • Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media

Program szkolenia

21-22.11.2020
SOCIAL MEDIA MARKETING
Prowadzący: Szymon Lisowski
Czas trwania: 2 dni

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Najważniejsze kanały social media marketingu – grupy docelowe, funkcje, cechy charakterystyczne (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter, TikTok, Messenger, YouTube)
  • Najpopularniejsze kanały digital marketingu a customer journey – role i funkcje kanałów (SEO, PPC, display, e-mail, content marketing, social media marketing itp.)
  • Cele możliwe do realizacji w mediach społecznościowych – case studies wprowadzające

Algorytmy w mediach społecznościowych

  • Zasięgi organiczne i płatne
  • Przegląd najważniejszych składowych algorytmów w wybranych serwisach, części wspólne i różnice
  • Zmiany w algorytmach i sposoby zwiększania zasięgów organicznych
  • Algorytmy działań płatnych – zestawienie z algorytmami organicznymi – części wspólne i główne różnice
  • Algorytmy w serwisach filmowych – YouTube, optymalizacja filmów i kanału

Content marketing w mediach społecznościowych

  • Rola content marketingu w social media marketingu
  • Formaty komunikacji – przegląd najpopularniejszych formatów na przykładach różnych branż i celów
  • Komunikacja wizualna – trendy
  • Era mobile – wpływ na tworzenie i konsumpcję treści
  • Video marketing i live’y – najważniejsze zasady tworzenia video w erze mobile
  • Narzędzia przydatne do tworzenia treści – przegląd programów, aplikacji i serwisów

Pomiar skuteczności działań

  • Cele komunikacyjne i biznesowe – dobór odpowiednich wskaźników efektywności
  • Analiza i interpretacja najważniejszych KPI
  • Analiza z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi – Sotrender, Google Analytics

12-13.12.2020
REKLAMA NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE oraz LINKEDIN DLA BIZNESU
Prowadzący: Szymon Lisowski, Adrian Gamoń
Czas trwania: 2 dni

REKLAMA NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE
Prowadzący: Szymon Lisowski

Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie

  • System aukcyjny – co wpływa na koszty reklamowe
  • Najważniejsze ograniczenia regulaminowe
  • Różne formy promocji – “promuj post” vs Menedżer reklam

Tworzenie reklam – część 1

  • Struktura kampanii reklamowych – najlepsze praktyki organizacji kampanii
  • Cele kampanii – który cel wybrać, jak wybór celu wpływa na optymalizację kampanii
  • Tworzenie kampanii reklamowej w Menedżerze reklam – wspólne przejście z uczestnikami przez cały proces tworzenia kampanii reklamowej
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej
  • Dopasowanie budżetu do założonych celów

Tworzenie reklam – cześć 2

  • Cechy skutecznych kreacji reklamowych – przykłady i najlepsze praktyki dot. projektowania graficznego i tworzenia copy reklam
  • Testy A/B
  • Rozbudowa i skalowanie kampanii reklamowych
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi w Menedżerze reklam

Zaawansowane opcje targetowania

  • Piksel Facebooka – funkcje i sposoby wykorzystania, instalacja Piksela na stronie
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
  • Remarketing na Facebooku i Instagramie – przykłady wykorzystania
  • Strategie reklamowe

Analiza i optymalizacja

  • Statystyki reklamowe – kolumny i zestawienia
  • Optymalizacja kampanii, zestawów reklam i reklam
  • Dobór najważniejszych wskaźników w zależności od realizowanych celów
  • Przykłady praktycznych optymalizacji

LINKEDIN DLA BIZNESU
Prowadzący: Adrian Gamoń

Blok I. LinkedIn dla biznesu:

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Jakie korzyści biznesowe daje LinkedIn
  • Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy na LinkedInie?
  • Proces budowania skutecznej marki na LinkedIn
  • Case studies MOCnych marek na LinkedInie
  • Social selling i kluczowe działania na LinkedInie
  • Strategiczne planowanie obecności firmy i osoby na LinkedIn

Blok II. Strategia obecności:

  • Dobór celów działań na LinkedIn
  • Oszacowanie grupy docelowe oraz budowa profilu idealnego klienta
  • Jak korzystać strategicznie z panelu reklamowego na LinkedInie?
  • Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
  • Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
  • Dodatkowe narzędzia: Sales Navigator
  • Networking w praktyce: budowanie sieci kontaktów prosprzedażowych
  • Jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?

Blok III. Algorytm i tworzenie skutecznych treści w praktyce:

  • Działanie algorytmów na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku
  • Rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać
  • Publikacje na LinkedIn – często popełniane błędy
  • Jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż + przykłady
  • Jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
  • O czym pisać jako osoba i firma (B2B, B2C)
  • Tworzenie treści w praktyce

Blok IV. Reklama, planowanie całości i podsumowanie:

  • Jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie?
  • Dobór formatów reklamowych i planowanie kampanii reklamowej na LinkedIn
  • Jak w praktyce generować leady na LinkedInie (podsumowanie)
  • Tworzenie planu działań i optymalizacja efektów na LinkedInie (podsumowanie)
  • Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
  • Sesja pytań i odpowiedzi

8-10.01.2021
GOOGLE ADS I GOOGLE ANALYTICS
Prowadzący: Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński
Czas trwania: 3 dni (piątek-niedziela)

Dzień pierwszy
Sieć wyszukiwania Google
Wstęp do kampanii w wyszukiwarce Google

  • Dlaczego warto reklamować się wyszukiwarce Google
  • Search Engine Marketing – składowe oraz najważniejsze pojęcia
  • SERP – czyli co kryje strona rezultatów wyszukiwania
  • Mikromomenty w dotarciu do klienta

Najważniejsze pojęcia na koncie Google Ads
Wynik jakości

  • Parametry wpływające na wynik jakości
  • Ranking reklamy
  • Zarządzanie stawkami

Budowa konta Google Ads

  • Wprowadzenie do kampanii i grup reklam
  • Słowa kluczowe – przygotowanie oraz dopasowania słów kluczowych
  • Reklamy – jak tworzyć oraz najważniejsze zasady redakcyjne

Rozszerzenia reklam
Cele kampanii
Budowa szkicu kampanii na wyszukiwarkę w Google Ads

  • Analiza przykładu optymalnej struktury konta
  • Przygotowanie szkicu własnej struktury konta Google Ads
  • Omówienie prac

Zakładanie konta Google Ads i konfiguracja płatności

Dzień drugi:
Sieć wyszukiwania Google

  • Wdrożenie projektów kampanii na kontach Google Ads
  • Kampanie produktowe (PLA) w sieci wyszukiwania
  • Sieć reklamowa Google
  • Działanie reklam w sieci reklamowej
  • Formaty reklam
  • Targetowanie w Sieci Reklamowej
  • Budowa kampanii i modele zakupu reklam
  • Segmentacja użytkowników
  • Strategie dotarcia do grupy docelowej
  • Ustawienie kampanii na koncie Google Ads
  • Konfiguracja remarketingu
  • Wykorzystanie sieci reklamowej Google do dotarcia do użytkowników Gmail (GSP), YouTube (kampanie video)

Google Analytics (1 dzień)

  • Rozpoczęcie pracy z Google Analytics
  • Najważniejsze wskaźniki i raporty
  • Analiza źródeł ruchu
  • Śledzenie kampanii reklamowych
  • Segmentacja użytkowników Twojej witryny
  • Analiza treści w Google Analytics
  • Wykorzystanie Google Analytics w pracy z Google Ads
  • Cele/konwersje
  • Atrybucja
  • Moduł e-commerce

30-31.01.2021
KREATYWNOŚĆ W MARKETINGU oraz FINANSE W MARKETINGU
Prowadzący: Anna Engel, Lucjan Śledź
Czas trwania: 2 dni

KREATYWNOŚĆ W MARKETINGU
Prowadzący: Anna Engel

Wprowadzenie do kreatywności

  • Czym jest kreatywność
  • Dlaczego jedni są bardziej kreatywni i czy są naprawdę? Co nas ogranicza i jak to pokonać
  • Rozgrzewka twórcza – dlaczego jest niezbędna w procesie twórczym
  • Zestaw ćwiczeń do wykorzystania przed pracą twórczą intensyfikujący jego efekty

Czym jest myślenie lateralne i jak wpływa na kreatywność?

  • Ćwiczenia, mające na celu generowanie nowych, nieszablonowych pomysłów przy zastosowaniu narzędzi myślenia lateralnego. Pomaga to rozwiązywać problemy i generować nowe pomysły, aby sprostać wyzwaniom współczesnego środowiska biznesowego,

Twórcze widzenie świata.

  • Jak odejść od standardowych pomysłów, rutyny i przyjąć postawę umysłu otwartego na nowe postrzeganie świata, spojrzeć na oczywistości w niestereotypowy sposób.
  • Ćwiczenia rozwijające twórczość eksploracyjną.

Gdy podczas spotkania potrzebujesz pomysłów sięgasz po burzę mózgów.

  • Jak ją prawidłowo przeprowadzać, rola facylitatora w procesie

Kreatywne rozwiązywanie problemów.

  • Wykorzystywanie twórczych umiejętności do rozwiązywania realnych problemów.

FINANSE W MARKETINGU
Prowadzący: Lucjan Śledź

Wprowadzenie do finansów

  • Zasady, pojęcia, definicje: Sprzedaż, przychody, koszty, nakłady, inwestycje, amortyzacja
  • Zasady, pojęcia, definicje: CAPEX i OPEX
  • Finansowe ujęcie wydatków marketingowych przez system rachunkowości finansowej i zarządczej (menedżerskiej)
  • Konstruowanie zestawień finansowych

Budżet działań marketingowych

  • Prognozowanie, planowanie i budżetowanie
  • Podział kosztów działań marketingowych
  • Wykonanie i analiza odchyleń

Analiza efektywności nakładów marketingowych w krótkim i długim okresie

  • Wybrane miary finansowe wydatków marketingowych (wzrost przychodów ze sprzedaży, zysku, marży
  • Zwrot z inwestycji w marketing, wskaźniki: GMROI, ROI, ROMI
  • Wykorzystanie analizy progu rentowności do analizy działań promocyjnych i kampanii marketingowych – relacje BEP, CVP, PVP
  • Relacja między nakładami a efektami działań marketingowych

Studium przypadku z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego

  • Modelowanie finansowych efektów działań marketingowych przez pryzmat wybranych KPI: Traffic, Conversion and Conversion Rate, OCC, RevPer.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu programu, jego uczestnicy będą potrafili:

  • Tworzyć kampanie remarketingowe i wykorzystać Piksel Facebooka
  • Wykorzystać zasady działania algorytmów najpopularniejszych platform społecznościowych do zwiększania zasięgów organicznych i płatnych
  • Mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych
  • Samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe w Ads Managerze – od wyboru celu, przez dobranie optymalnej grupy docelowej i budżetu, aż po kreację reklamową
  • Wykorzystać niestandardowe rozwiązania wykorzystując dane w celu poprawy sprzedaży oraz łączyć dane online i offline w Google Ads
  • Samodzielnie poprowadzić kampanie reklamowe nastawione na efekt w Google Ads
  • Samodzielnie zinterpretować dane pochodzące z Google Analytics: monitorowanie sprzedaży, analizy ruchu na stronie i user experience
  • Zbudować silną markę osobistą na LinkedIn, dzięki konkretnym wskazówkom i poradom
  • Zaplanować skuteczną, płatną kampanię reklamową na LinkedIn
  • Stosować praktyczne narzędzia i ćwiczenia rozwijania kreatywności na co dzień
  • Rozwiązywać problemy i generować nowe pomysły na życzenie
  • Analizować wydatki marketingowe system rachunkowości finansowej i zarządczej (menedżerskiej)
  • Przygotować budżet działań marketingowych z podziałem kosztów oraz wykonywać analizę odchyleń

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

 

Informacja o zniżkach. 

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Harmonogram

ModułData
Social Media Marketing 21.11.20 - 22.11.20
Reklama na Facebooku i Instagramie oraz Linkedin dla Biznesu 12.12.20 - 13.12.20
Google Ads i Google Analytics 08.01.21 - 10.01.21
Kreatywność w Marketingu i Finanse w Marketingu 30.01.21 - 31.01.21

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top