Finanse w Marketingu

Szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach Social Mediów

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

31.01.21

Zakończenie

31.01.21

Czas trwania

1 dzien

Miejsce

Gdańsk

Cena

790 zł + VAT

pobierz pdf

Opis

Digital Marketing to program stworzony z myślą o osobach, które chcą zdobyć, pogłębić i uporządkować wiedzę oraz umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu. Marketing to jedna z dziedzin, która niezwykle szybko się zmienia. To co było aktualne wczoraj, dziś już nie jest. Warto być na bieżąco z trendami i potrzebami użytkowników, wdrażać nowe technologie i rozwiązania mieszcząc się w budżecie, tworzyć i być kreatywnym w zgodzie z ciągle ewoluującymi algorytmami, analizować osiągane wyniki i wyciągać wnioski z poprzednich etapów.

Program Digital Marketing to esencja wiedzy i umiejętności marketingowca. Nasi trenerzy to czołowi praktycy marketingu internetowego z doświadczeniem szkoleniowym.

Dla kogo

  • Specjaliści związani z działami marketingu i agencji reklamowych
  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
  • Administratorzy stron www
  • Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
  • Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media

Program szkolenia

FINANSE W MARKETINGU (1 dzień)

Lucjan Śledź

Wprowadzenie do finansów

  • Zasady, pojęcia, definicje:  Sprzedaż, przychody, koszty, nakłady, inwestycje, amortyzacja
  • CAPEX i OPEX
  • Finansowe ujęcie wydatków marketingowych przez system rachunkowości finansowej i zarządczej (menedżerskiej)
  • Konstruowanie zestawień finansowych

Budżet działań marketingowych

  • Prognozowanie, planowanie i budżetowanie
  • Podział kosztów działań marketingowych
  • Wykonanie i analiza odchyleń

Analiza efektywności nakładów marketingowych w krótkim i długim okresie

  • Wybrane miary finansowe wydatków marketingowych (wzrost przychodów ze sprzedaży, zysku, marży
  • Zwrot z inwestycji w marketing, wskaźniki: GMROI, ROI, ROMI
  • Wykorzystanie analizy progu rentowności do analizy działań promocyjnych i kampanii marketingowych: relacje BEP, CVP, PVP
  • Relacja między nakładami a efektami działań marketingowych

Studium przypadku z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego

  • Modelowanie finansowych efektów działań marketingowych przez pryzmat wybranych KPI: Traffic, Conversion and Conversion Rate, OCC, RevPer.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu programu, jego uczestnicy będą potrafili:

  • Samodzielnie prognozować, planować i zarządzać budżetem marketingowym
  • Przeprowadzać analizę odchyleń
  • Samodzielnie konstruować zestawienia finansowe
  • Analizować efektywność nakładów marketingowych w krótkim i długim okresie
  • Wykorzystać analizę progu rentowności do analizy działań promocyjnych i kampanii marketingowych

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

 

Informacja o zniżkach. 

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Harmonogram

ModułData
Kreatywność i Finanse w Marketingu 30.01.21 - 31.01.21

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas

Prowadzący

Back to top