Google Ads 
Szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach Social Mediów
Gdzie i kiedy?
Rozpoczęcie
09.04.21
Zakończenie
10.04.21
Czas trwania
2 dni
Miejsce
Gdańsk
Cena
1400 zł + 23% VAT
Opis
Szkolenie Google Ads i Google Analytics jest oparte na sprawdzonej wiedzy. Rozwiniesz praktyczne umiejętności, które pozwolą na samodzielne działanie w zakresie budowania, prowadzenia oraz wyświetlania kampanii reklamowych w Google Ads oraz na witrynach internetowych.
Szkolenie jest także niezbędne dla osób, które w swej codziennej pracy współpracują z agencjami reklamowymi i digitalowymi, którym zlecają prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Dowiesz się jak wybrać agencję reklamową, czego wymagać oraz jak monitorować działania agencji.
Dla kogo
- Specjalistów związanych z działami marketingu
- Pracowników agencji reklamowych
- Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
- Administratorów stron www
- Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
- Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media
Program szkolenia
8-10.01.2021
GOOGLE ADS
Prowadzący: Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński
Czas trwania: 2 dni (sobota-niedziela)
Dzień pierwszy
Sieć wyszukiwania Google
Wstęp do kampanii w wyszukiwarce Google
- Dlaczego warto reklamować się wyszukiwarce Google
- Search Engine Marketing – składowe oraz najważniejsze pojęcia
- SERP – czyli co kryje strona rezultatów wyszukiwania
- Mikromomenty w dotarciu do klienta
Najważniejsze pojęcia na koncie Google Ads
Wynik jakości
- Parametry wpływające na wynik jakości
- Ranking reklamy
- Zarządzanie stawkami
Budowa konta Google Ads
- Wprowadzenie do kampanii i grup reklam
- Słowa kluczowe – przygotowanie oraz dopasowania słów kluczowych
- Reklamy – jak tworzyć oraz najważniejsze zasady redakcyjne
Rozszerzenia reklam
Cele kampanii
Budowa szkicu kampanii na wyszukiwarkę w Google Ads
- Analiza przykładu optymalnej struktury konta
- Przygotowanie szkicu własnej struktury konta Google Ads
- Omówienie prac
Zakładanie konta Google Ads i konfiguracja płatności
Dzień drugi:
Sieć wyszukiwania Google
- Wdrożenie projektów kampanii na kontach Google Ads
- Kampanie produktowe (PLA) w sieci wyszukiwania
- Sieć reklamowa Google
- Działanie reklam w sieci reklamowej
- Formaty reklam
- Targetowanie w Sieci Reklamowej
- Budowa kampanii i modele zakupu reklam
- Segmentacja użytkowników
- Strategie dotarcia do grupy docelowej
- Ustawienie kampanii na koncie Google Ads
- Konfiguracja remarketingu
- Wykorzystanie sieci reklamowej Google do dotarcia do użytkowników Gmail (GSP), YouTube (kampanie video)
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu programu, jego uczestnicy będą potrafili:
- Samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe w Ads Managerze – od wyboru celu, przez dobranie optymalnej grupy docelowej i budżetu, aż po kreację reklamową
- Wykorzystać niestandardowe rozwiązania wykorzystując dane w celu poprawy sprzedaży oraz łączyć dane online i offline w Google Ads
- Skutecznie kontrolować i monitorować pracę swojej agencji, aby wymagać więcej
- Samodzielnie poprowadzić kampanie reklamowe nastawione na efekt w Google Ads
Metody szkolenia
Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.
Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.
Dodatkowe informacje
- Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
- Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
- Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT
Informacja o zniżkach.
Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów
Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.
Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.
Harmonogram
Moduł | Data |
---|---|
Social Media Marketing | 21.11.20 - 22.11.20 |
Reklama na Facebooku i Instagramie oraz Linkedin dla Biznesu | 12.12.20 - 13.12.20 |
Google Ads i Google Analytics | 08.01.21 - 10.01.21 |
Kreatywność w Marketingu i Finanse w Marketingu | 30.01.21 - 31.01.21 |