Google Ads

Szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach Social Mediów

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

08.01.21

Zakończenie

10.01.21

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

1400 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Szkolenie Google Ads i Google Analytics jest oparte na sprawdzonej wiedzy. Rozwiniesz praktyczne umiejętności, które pozwolą na samodzielne działanie w zakresie budowania, prowadzenia oraz wyświetlania kampanii reklamowych w Google Ads oraz na witrynach internetowych.

Szkolenie jest także niezbędne dla osób, które w swej codziennej pracy współpracują z agencjami reklamowymi i digitalowymi, którym zlecają prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Dowiesz się jak wybrać agencję reklamową, czego wymagać oraz jak monitorować działania agencji.

 

Dla kogo

  • Specjalistów związanych z działami marketingu
  • Pracowników agencji reklamowych
  • Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
  • Administratorów stron www
  • Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
  • Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media

Program szkolenia

8-10.01.2021
GOOGLE ADS
Prowadzący: Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński
Czas trwania: 2 dni (sobota-niedziela)

Dzień pierwszy
Sieć wyszukiwania Google
Wstęp do kampanii w wyszukiwarce Google

  • Dlaczego warto reklamować się wyszukiwarce Google
  • Search Engine Marketing – składowe oraz najważniejsze pojęcia
  • SERP – czyli co kryje strona rezultatów wyszukiwania
  • Mikromomenty w dotarciu do klienta

Najważniejsze pojęcia na koncie Google Ads
Wynik jakości

  • Parametry wpływające na wynik jakości
  • Ranking reklamy
  • Zarządzanie stawkami

Budowa konta Google Ads

  • Wprowadzenie do kampanii i grup reklam
  • Słowa kluczowe – przygotowanie oraz dopasowania słów kluczowych
  • Reklamy – jak tworzyć oraz najważniejsze zasady redakcyjne

Rozszerzenia reklam
Cele kampanii
Budowa szkicu kampanii na wyszukiwarkę w Google Ads

  • Analiza przykładu optymalnej struktury konta
  • Przygotowanie szkicu własnej struktury konta Google Ads
  • Omówienie prac

Zakładanie konta Google Ads i konfiguracja płatności

Dzień drugi:
Sieć wyszukiwania Google

  • Wdrożenie projektów kampanii na kontach Google Ads
  • Kampanie produktowe (PLA) w sieci wyszukiwania
  • Sieć reklamowa Google
  • Działanie reklam w sieci reklamowej
  • Formaty reklam
  • Targetowanie w Sieci Reklamowej
  • Budowa kampanii i modele zakupu reklam
  • Segmentacja użytkowników
  • Strategie dotarcia do grupy docelowej
  • Ustawienie kampanii na koncie Google Ads
  • Konfiguracja remarketingu
  • Wykorzystanie sieci reklamowej Google do dotarcia do użytkowników Gmail (GSP), YouTube (kampanie video)

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu programu, jego uczestnicy będą potrafili:

  • Samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe w Ads Managerze – od wyboru celu, przez dobranie optymalnej grupy docelowej i budżetu, aż po kreację reklamową
  • Wykorzystać niestandardowe rozwiązania wykorzystując dane w celu poprawy sprzedaży oraz łączyć dane online i offline w Google Ads
  • Skutecznie kontrolować i monitorować pracę swojej agencji, aby wymagać więcej
  • Samodzielnie poprowadzić kampanie reklamowe nastawione na efekt w Google Ads

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

 

Informacja o zniżkach. 

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Harmonogram

ModułData
Social Media Marketing 21.11.20 - 22.11.20
Reklama na Facebooku i Instagramie oraz Linkedin dla Biznesu 12.12.20 - 13.12.20
Google Ads i Google Analytics 08.01.21 - 10.01.21
Kreatywność w Marketingu i Finanse w Marketingu 30.01.21 - 31.01.21

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top