Linkedin dla Biznesu

Szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach Social Mediów

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

13.12.20

Zakończenie

13.12.20

Czas trwania

1 dzień

Miejsce

Gdańsk

Cena

790 + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Digital Marketing to program stworzony z myślą o osobach, które chcą zdobyć, pogłębić i uporządkować wiedzę oraz umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu. Marketing to jedna z dziedzin, która niezwykle szybko się zmienia. To co było aktualne wczoraj, dziś już nie jest. Warto być na bieżąco z trendami i potrzebami użytkowników, wdrażać nowe technologie i rozwiązania mieszcząc się w budżecie, tworzyć i być kreatywnym w zgodzie zciągle ewoluującymi algorytmami, analizować osiągane wyniki i wyciągać wnioski z poprzednich etapów.

Program Digital Marketing to esencja wiedzy i umiejętności marketingowca. Nasi trenerzy to czołowi praktycy marketingu internetowego z doświadczeniem szkoleniowym.

 

Dla kogo

  • Specjalistów związanych z działami marketingu
  • Pracowników agencji reklamowych
  • Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
  • Administratorów stron www
  • Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
  • Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media

Program szkolenia

13.12.2020
LINKEDIN DLA BIZNESU
Prowadzący: Adrian Gamoń
Czas trwania: 1 dzień

 

Blok I. LinkedIn dla biznesu:

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Jakie korzyści biznesowe daje LinkedIn
  • Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy na LinkedInie?
  • Proces budowania skutecznej marki na LinkedIn
  • Case studies MOCnych marek na LinkedInie
  • Social selling i kluczowe działania na LinkedInie
  • Strategiczne planowanie obecności firmy i osoby na LinkedIn

Blok II. Strategia obecności:

  • Dobór celów działań na LinkedIn
  • Oszacowanie grupy docelowe oraz budowa profilu idealnego klienta
  • Jak korzystać strategicznie z panelu reklamowego na LinkedInie?
  • Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
  • Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
  • Dodatkowe narzędzia: Sales Navigator
  • Networking w praktyce: budowanie sieci kontaktów prosprzedażowych
  • Jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?

Blok III. Algorytm i tworzenie skutecznych treści w praktyce:

  • Działanie algorytmów na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku
  • Rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać
  • Publikacje na LinkedIn – często popełniane błędy
  • Jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż + przykłady
  • Jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
  • O czym pisać jako osoba i firma (B2B, B2C)
  • Tworzenie treści w praktyce

Blok IV. Reklama, planowanie całości i podsumowanie:

  • Jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie?
  • Dobór formatów reklamowych i planowanie kampanii reklamowej na LinkedIn
  • Jak w praktyce generować leady na LinkedInie (podsumowanie)
  • Tworzenie planu działań i optymalizacja efektów na LinkedInie (podsumowanie)
  • Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu programu, jego uczestnicy będą potrafili:

  • Poznasz praktycznie platformę LinkedIn od strony biznesowej, dzięki czemu unikniesz typowych błędów, które popełnia większość jej użytkowników.
  • Dowiesz się co konkretnie zrobić, aby zbudować silną markę osobistą i skuteczny profil osobowy.
  • Dowiesz się, jak zarządzać obecnością firmy na LinkedInie i zbudować stronę firmową.
  • Poznasz najlepsze praktyki tworzenia i dystrybucji angażujących treści.
  • Dowiesz się, jak zaplanować skuteczną płatną kampanię reklamową.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

 

Informacja o zniżkach. 

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Harmonogram

ModułData
Social Media Marketing 21.11.20 - 22.11.20
Reklama na Facebooku i Instagramie oraz Linkedin dla Biznesu 12.12.20 - 13.12.20
Google Ads i Google Analytics 08.01.21 - 10.01.21
Kreatywność w Marketingu i Finanse w Marketingu 30.01.21 - 31.01.21

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas

Prowadzący

Back to top