Reklama na Facebooku i Instagramie

Szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach Social Mediów

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

25.04.21

Zakończenie

25.04.21

Czas trwania

1 dzień

Miejsce

Online

Cena

790 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Digital Marketing to program stworzony z myślą o osobach, które chcą zdobyć, pogłębić i uporządkować wiedzę oraz umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu. Marketing to jedna z dziedzin, która niezwykle szybko się zmienia. To co było aktualne wczoraj, dziś już nie jest. Warto być na bieżąco z trendami i potrzebami użytkowników, wdrażać nowe technologie i rozwiązania mieszcząc się w budżecie, tworzyć i być kreatywnym w zgodzie zciągle ewoluującymi algorytmami, analizować osiągane wyniki i wyciągać wnioski z poprzednich etapów.

Program Digital Marketing to esencja wiedzy i umiejętności marketingowca. Nasi trenerzy to czołowi praktycy marketingu internetowego z doświadczeniem szkoleniowym.

 

Dla kogo

  • Specjalistów związanych z działami marketingu
  • Pracowników agencji reklamowych
  • Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
  • Administratorów stron www
  • Wszystkich chcących podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w Internecie
  • Wszystkich chcących budować silną markę osobistą i/lub firmową w Social Media

Program szkolenia

Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie

  • System aukcyjny – co wpływa na koszty reklamowe
  • Najważniejsze ograniczenia regulaminowe
  • Różne formy promocji – “promuj post” vs Menedżer reklam

Tworzenie reklam – część 1

  • Struktura kampanii reklamowych – najlepsze praktyki organizacji kampanii
  • Cele kampanii – który cel wybrać, jak wybór celu wpływa na optymalizację kampanii
  • Tworzenie kampanii reklamowej w Menedżerze reklam – wspólne przejście z uczestnikami przez cały proces tworzenia kampanii reklamowej
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej
  • Dopasowanie budżetu do założonych celów

Tworzenie reklam – cześć 2

  • Cechy skutecznych kreacji reklamowych – przykłady i najlepsze praktyki dot. projektowania graficznego i tworzenia copy reklam
  • Testy A/B
  • Rozbudowa i skalowanie kampanii reklamowych
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi w Menedżerze reklam

Zaawansowane opcje targetowania

  • Piksel Facebooka – funkcje i sposoby wykorzystania, instalacja Piksela na stronie
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
  • Remarketing na Facebooku i Instagramie – przykłady wykorzystania
  • Strategie reklamowe

Analiza i optymalizacja

  • Statystyki reklamowe – kolumny i zestawienia
  • Optymalizacja kampanii, zestawów reklam i reklam
  • Dobór najważniejszych wskaźników w zależności od realizowanych celów
  • Przykłady praktycznych optymalizacji

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu programu:

  • Dowiesz się, jak działają algorytmy reklamowe ekosystemu Facebooka i Instagrama, a także jak wykorzystać najnowsze zmiany w algorytmie do obniżania kosztów reklamowych.
  • Poznasz najlepsze praktyki dotyczące budowania struktury konta reklamowego i optymalizacji kampanii reklamowych względem celów reklamowych i biznesowych.
  • Nauczysz się tworzyć kampanie reklamowe w Ads Managerze – od wyboru celu, przez dobranie optymalnej grupy docelowej i budżetu, aż po kreację reklamową.
  • Dowiesz się, jak tworzyć kampanie remarketingowe i wykorzystać Piksel Facebooka.
  • Zaznajomisz się z najważniejszymi wskaźnikami reklamowymi i dowiesz się, jak je interpretować, a także jak na ich podstawie optymalizować kampanie reklamowe.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas

Prowadzący

Back to top