Social Media w Komunikacji Marketingowej Firmy

Kiedy warto i jak należy to robić dobrze!

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

24.06.24

Zakończenie

25.06.24

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

2250 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

W XXI w. media społecznościowe przenikają każdą dziedzinę życia i stały się jedną z podstawowych form komunikacji międzyludzkiej. Charakteryzuje je wysokie zróżnicowanie i duża dynamika zmian i rozwoju. Są zarówno szansą jak i zagrożeniem dla firmy. Jedno jest jednak pewne – nie można ich ignorować. Bądź na bieżąco z najlepszymi praktykami komunikacji poprzez media społecznościowe i naucz się mądrze nimi zarządzać.

Dla kogo

Osoby odpowiedzialne za zarządzanie, koordynację bądź bezpośrednią komunikację firmy poprzez portale społecznościowe w Internecie.

Program szkolenia

WPROWADZENIE

  • Co rozumiemy przez media społecznościowe, czyli zacierające się różnice pomiędzy mediami
  • Zasięg globalny – do kogo docieramy
  • Fakty i mity

SOCIAL MEDIA VS WWW

  • Plusy i minusy komunikacji przez media społecznościowe i własny serwis www
  • Jak i czy trzeba wybierać pomiędzy www a serwisem społecznościowym

IDENTYFIKACJA CELU KOMUNIKACJI

  • Cel organizacji a cel komunikacji
  • Wybór celu

PLANOWANIE KOMUNIKACJI

  • Przełożenie celu na strategię komunikacji
  • Content czyli co i jak publikować
  • Zasoby potrzebne do prowadzanie skutecznej komunikacji
  • Budżet – ile to kosztuje?
  • Media – jakie media wybrać i dlaczego

FACEBOOK

  • Wszystko co powinniście wiedzieć o Facebooku
  • Elementy obowiązkowe komunikacji Twojej firmy
  • Zasięg i Edge Rank – jak działają algorytmy facebooka
  • Content (co publikować, jak publikować i czego unikać)
  • Komunikacja dwukierunkowa (ton, forma, komentarze, czas)
  • Zjawisko trollingu – czy i jak sobie z nim radzić
  • Czas i częstotliwość – kiedy i jak często komunikować się ze swoją bazą klientów
  • Specyfikacje grafik
  • Reklama na portalu

INSTAGRAM

  • Wszystko co powinniście wiedzieć o Instagramie
  • Elementy obowiązkowe komunikacji Twojej firmy
  • Zasięg – do kogo dotrze nasz komunikat?
  • Content (co publikować, jak publikować i czego unikać)
  • Reklama na Instagramie

YOUTUBE

  • Wszystko co powinniście wiedzieć o Youtube
  • Kanał firmowy – funkcje i możliwości
  • Zasięg – do kogo dotrą nasze video
  • Content (co publikować, jak publikować i czego unikać)
  • Reklama na YouTubie

LINKEDIN

  • Wszystko co powinniście wiedzieć o Linkedin
  • Możliwości komunikacyjne na portalu
  • Employer branding – kreowanie wizerunku pracodawcy
  • Personal branding – kreowanie wizerunku własnego
  • Reklama na Linkedin
  • Slideshare – dzielenie się wiedzą

PODSUMOWANIE I WNIOSKI

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu warsztatu jego uczestnicy będą potrafili:

  • kompleksowo zarządzać obszarem mediów społecznościowych w swojej firmie,
  • identyfikować i adresować potrzeby komunikacyjne swojej firmy i jej Klientów,
  • racjonalnie planować i selekcjonować media do komunikacji marketingowej firmy,
  • czerpać wiedzę z najlepszych praktyk oraz wystrzegać się działań zakazanych,
  • tworzyć strategię komunikacji organizacji w kanale mediów społecznościowych,
  • zarządzać reklamami na portalach społecznościowych.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu partycypacyjnego i treningu umiejętności, w trakcie którego uczestnicy będą poznawać i wykorzystywać najnowsze metody i techniki działania w mediach społecznościowych.

Duży nacisk jest położony na praktyczny aspekt komunikacji w Social Media i pracę z codziennymi problemami uczestników. Aktywna forma prowadzenia zajęć ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i zainspirowanie ich do natychmiastowego jej wdrożenia w swojej codziennej pracy.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas

Prowadzący

Back to top