Strategie marketingowe w transmedialnym otoczeniu

Twórz i wdrażaj skuteczne strategie

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

15.06.21

Zakończenie

16.03.21

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk | online

Cena

1450 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Współczesne strategie marketingowe realizowane są współcześnie w środowisku transmedialnym, obejmującym zarówno sferę online i offline. Ich kluczowym elementem jest tworzenie i zarządzanie markami oraz analizowanie przestrzeni rynkowej pod kątem tworzenia nowych produktów i usług.

Dla kogo

Dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, menedżerów przygotowujących się do objęcia kluczowych funkcji w organizacji, specjalistów marketingu i sprzedaży.

Program szkolenia

1. Misja, wizja, strategia firmy.
2. Fundamenty budowania strategii.
3. Analiza makrootoczenia rynkowego
4. Tworzenie marek innowacyjnych wynikających z analizy makrootoczenia
5. Strategia marketingowa
6. Rodzaje rynków: analogowy, semicyfrowy, cyfrowy
7. Podstawy rynkologii: tworzenie rynku, rozwój, zarządzanie nim.
8. Strategie Czerwonego Oceanu.
9. Strategie Błękitnego Oceanu.
10. Narzędzia strategiczne:

  • Macierz Ansoffa,
  • Macierz BCG,
  • SWOT,
  • model 5 sił Portera
  • cykl życia,
  • analiza pozycjonowania,
  • analiza luki rynkowej,
  • kanwa wartości,
  • Balanced Scorecard,
  • archetypy marki.
    11. Kompozycja marketingowa (marketing-mix) w realizacji strategii.
    12. Sukcesy i porażki strategii marketingowych.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia, jego uczestnicy będą potrafili:

  • budować strategie marketingowe w środowisku transmedialnym,
  • tworzyć rynki i zarządzać nim (rynkologia),
  • budować i zarządzać portfelem marek,
  • budować strategie innowacyjne.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, mind mapping, dyskusja kierowana, zadania i symulacje – indywidualne i zespołowe. Warsztat kończy podsumowanie odpowiedzi na pytania i problemy zgłoszone przez uczestników na początku szkolenia oraz indywidualnych scenariuszy działania.

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top