Zarządzanie transmedialną komunikacją marki

Wyróżnij się na rynku

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

10.06.21

Zakończenie

11.06.21

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk | online

Cena

1450 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Komunikacja współczesnej marki koncentruje się dziś na otoczeniu 360 stopni, obejmując różnorodne narzędzia i techniki online i offline. Ten świat nawzajem się przenika, a klienci spotykają z marką w ramach customer journey, w najróżniejszych punktach styku. Marka jest staje się marką 5.0, gdzie współgrają ze sobą nowoczesne technologie i wartości humanistyczne.

Dla kogo

Dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, menedżerów przygotowujących się do objęcia kluczowych funkcji w organizacji, specjalistów marketingu i sprzedaży.

Program szkolenia

  1. Elementy inbound marketingu
  2. Target, persona, insight. Customer journey.
  3. Wykorzystywanie danych i informacji o klientach.
  4. Firma Data Driven I Marketing Driven.
  5. Marka 5.0.
  6. Marki analogowe, semicyfrowe i cyfrowe.
  7. Wykorzystanie kluczowych koncepcji działań kreatywnych.
  8. Design Thinking
  9. Archetypy marek
  10. Transmedialność w internecie.
  11. Marka 360 stopni.
  12. Pivotowanie.
  13. Medialność i wirusowość komunikacji
  14. Pozycjonowanie i pozycjonowanie wizualne marki (visual hammer)
  15. Tworzenie i zarządzanie społecznością internetową marki
  16. Narzędzia komunikacji marki
  17. Budżet i efektywność zarządzania marką.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia, jego uczestnicy będą potrafili:

  • budować podstawy strategii komunikacji marki 360 stopni,
  • stosować zasady budowania marki 5.0,
  • używać współczesnych narzędzi komunikacji transmedialnej,
  • budować dialog i relacje z klientami w ramach customer journey.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, mind map ping, dyskusja kierowana, zadania i symulacje – indywidualne i zespołowe. Warsztat kończy podsumowanie odpowiedzi na pytania i problemy zgłoszone przez uczestników na początku szkolenia oraz indywidualnych scenariuszy działania.

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top