Podyplomowe Studia Menedżerskie 
Dyplom Akademii Leona Koźmińskiego (20. miejsce na świecie wśród szkół biznesu – Financial Times 2020, od 20 lat I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych w Polsce)
Gdzie i kiedy?
Rozpoczęcie
20.03.21
Zakończenie
13.02.22
Czas trwania
24 dni
Miejsce
Gdańsk
Cena
7900 zł + 23% VAT (wpisowe 200 zł + 23% VAT)
Opis
Program Podyplomowych Studiów Menedżerskich otrzymał Medal Europejski za jakość merytoryczną i praktyczną przydatność w warunkach otwartego rynku. Medal został przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.
Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów należy do najlepszych i największych firm szkoleniowych w Polsce. Prowadzi szkolenia firmowe, szkolenia specjalistyczne i podyplomowe, w tym wysoko oceniane programy Executive MBA.
Akademia Leona Koźmińskiego jest najlepszą niepubliczną szkołą biznesu w Polsce, silnym ośrodkiem intelektualnym i naukowym. Jako jedyna uczelnia w Europie Środkowo-Wschodniej posiada akredytację EQUIS – stowarzyszenia skupiającego najlepsze uczelnie w Europie.
Dla kogo
Studia przeznaczone są dla menedżerów różnych szczebli, osób aspirujących do stanowisk kierowniczych, członków programów „zarządzania talentami”.
Program studiów
SEMESTR I
MODUŁ I
DATA: 20-21.03.2021
STRATEGIE I ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ
- Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
- Proces tworzenia strategii firmy
- Pomiar i czynniki sukcesu przedsiębiorstw w zintegrowanej gospodarce – adaptacyjność, konkurencyjność
- Kultura wewnętrzna i etyka organizacji
MODUŁ II
DATA: 17-18.04.2021
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
- Czynniki sukcesu marketingowego firmy
- Otoczenie rynkowe firmy
- Strategie marketingowe firm
- Zasady wprowadzania nowych produktów na rynek
- Zarządzanie produktem
- Strategie i zasady komunikacji marketingowej (public relations, reklama)
- Zarządzanie wizerunkiem firmy, budowanie silnej marki
- Polityka cenowa firmy
- Sieci dystrybucji
MODUŁ III
DATA: 8-9.05.2021
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
- Strategia i polityka zarządzania zasobami ludzkimi w firmach
- Zatrudnianie
- Rozwój pracowników
- Wynagradzanie
MODUŁ IV
DATA: 29-30.05.2021
KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI
- Komunikacja w zespole
- Rozwiązywanie konfliktów
- Kierowanie zespołem
MODUŁ V
DATA: 19-20.06.2021
ZARZĄDZANIE FINANSOWE
- Europejskie standardy rachunkowości i analizy finansowej firmy
- Standardy studium wykonalności projektu inwestycyjnego
- Europejskie standardy analizy opłacalności projektów inwestycyjnych
- Zasady funkcjonowania rynku finansowego
- Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie
- Problematyka zarządzania ryzykiem walutowym
MODUŁ VI
4-5.09.2021
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- Inicjowanie projektu
- Planowanie projektu
- Realizacja planu projektu
- Kontrola zmian w projekcie
- Zamykanie projektu
SEMESTR II
MODUŁ I
DATA: 25-26.09.2021
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE
- Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów
- Orientacje społeczne – osobowość w negocjacjach
- Strategie negocjacyjne
- Techniki negocjacji
- Racje czy interesy – przedmiot negocjacji w biznesie
- Korzyści natychmiastowe i odroczone
- Trudni partnerzy w negocjacjach
- Błędy w negocjacjach i ich skuteczne eliminowanie
MODUŁ II
DATA: 16-17.10.2021
PRAWNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY
- Ustawodawstwo regulujące działalność gospodarczą
- Źródła prawa kontraktów
- Aspekty prawne działania firm
- Wybrane rodzaje umów gospodarczych
MODUŁ III
DATA: 13-14.11.2021
ELEMENTY BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO
- Zmiany w charakterze współczesnej konkurencji
- Podstawowe formy internacjonalizacji przedsiębiorstw
- Budowanie transnarodowych sojuszy strategicznych
- Rynek Unii Europejskiej a działalność przedsiębiorstw transnarodowych
- Wpływ lokalnych warunków kulturowych na przedsiębiorstwa transnarodowe
MODUŁ IV
DATA: 4-5.12.2021
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
- Ewolucja jakości
- Zasady Totalnego Zarządzania Jakością (TQM) wg Deminga i Jurana
- Model TQM
- Łańcuch jakości
- Procesy w zarządzaniu jakością
- Standardy obsługi klienta
MODUŁ V
DATA: 15-16.01.2022
TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU
- Nowa gospodarka – szanse i zagrożenia
- Internetowe otoczenie biznesu
- Modele biznesu elektronicznego
- Elementy marketingu elektronicznego
- Systemy pracy grupowej
- Zasady komunikacji elektronicznej w firmie
- Systemy informacyjne biznesu: elementy strategii
MODUŁ VI
DATA: 12-13.02.2022
SYMULACYJNA GRA BIZNESOWA
- Ocena pozycji konkurencyjnej firmy
- Analiza szans rynkowych – prognoza rozwoju
- Wyznaczenie celów i strategii działania
- Zarządzanie polityką marketingową, finansową i kadrową
- Planowanie zysku oraz przepływów pieniężnych
- Kontrola i korygowanie planu strategicznego
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu studiów, ich uczestnicy będą potrafili:
- efektywnie zarządzać organizacją,
- tworzyć strategię przedsiębiorstwa i stosować metody pomiaru jej realizacji,
- tworzyć strategie marketingowe firmy,
- zarządzać produktem, stosować sprawdzone metody komunikacji marketingowej,
- dostosowywać politykę cenową produktów do otoczenia biznesowego firmy i potrzeb organizacji,
- oceniać i wpływać na czynniki sukcesu firmy w zakresie osiągania celów finansowych,
- prawidłowo interpretować kluczowe dane i wskaźniki finansowe zawarte w dokumentach i zestawieniach finansowych,
- stosować metody analizy bieżącej sytuacji finansowej własnej firmy oraz partnerów handlowych, np. w celu weryfikowania ich wiarygodności płatniczej,
- wykorzystywać przydatne wskaźniki i parametry wyznaczające cele finansowe,
- podejmować decyzje nakierowane na osiąganie celów finansowych.
- zarządzać procesem rekrutacyjnym i efektywnie rekrutować pracowników,
- rozwijać pracowników z wykorzystaniem najnowszych metod rozwoju kompetencji,
- stosować zasady skutecznego zarządzania zespołem,
- budować zespoły i unikać błędów przy ich tworzeniu,
- stawiać cele, delegować, monitorować oraz rozliczać pracę zespołu,
- świadomie budować i wykorzystywać swój autorytet,
- zarządzać konfliktem i radzić sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich.
- wybierać odpowiednią metodykę prowadzenia projektu,
- stosować kluczowe elementy procesu zarządzania projektami,
- skutecznie definiować role w zespole projektowym,
- sprawnie przygotować się do negocjacji,
- używać technik wywierania wpływu,
- identyfikować i wykorzystywać najbardziej wartościowe źródła informacji i wiedzy dostępne w Internecie,
- wykorzystywać media społecznościowe w komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz wsparciu klienta,
- wykorzystywać narzędzia informatyczne wykorzystywane w pracy osobistej i grupowej,
- posługiwać się praktyczną wiedzą dotyczącą istoty działania spółek i wzajemnych relacji pomiędzy ich organami,
- wyjść z perspektywy swojego obszaru organizacyjnego i podejmować decyzje biznesowe przewidując ich konsekwencje dla całej organizacji,
- współpracować z innymi obszarami biznesu, znając ich perspektywę i znając ich wyzwania.
Metody szkolenia
Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego – 20. miejsce na świecie wśród szkół biznesu – Financial Times 2020, od 20 lat I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych w Polsce.
Studia prowadzone są nowoczesnymi metodami, przy zaangażowaniu uczestników w analizowanie przypadków, prezentowanie propozycji rozwiązań problemów, budowanie planów marketingowych i finansowych.
Dodatkowe informacje
- Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
- Godziny zajęć: 8:30 – 16:30
- Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT
Informacja o zniżkach
Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów
Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.
Za udział w Programie Executive MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.