Podyplomowe Studia Menedżerskie – Gdańsk

Dyplom Akademii Leona Koźmińskiego (20. miejsce na świecie wśród szkół biznesu – Financial Times 2020, od 20 lat I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych w Polsce)

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

22.10.22

Zakończenie

01.10.23

Czas trwania

24 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

8900 zł + 23% VAT (wpisowe 200 zł + 23% VAT)

pobierz pdf

Opis

Program Podyplomowych Studiów Menedżerskich otrzymał Medal Europejski za jakość merytoryczną i praktyczną przydatność w warunkach otwartego rynku. Medal został przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów należy do najlepszych i największych firm szkoleniowych w Polsce. Prowadzi szkolenia firmowe, szkolenia specjalistyczne i podyplomowe, w tym wysoko oceniane programy Executive MBA.

Akademia Leona Koźmińskiego jest najlepszą niepubliczną szkołą biznesu w Polsce, silnym ośrodkiem intelektualnym i naukowym. Jako jedyna uczelnia w Europie Środkowo-Wschodniej posiada akredytację EQUIS – stowarzyszenia skupiającego najlepsze uczelnie w Europie.

Dla kogo

Studia przeznaczone są dla menedżerów różnych szczebli, osób aspirujących do stanowisk kierowniczych, członków programów „zarządzania talentami”.

Program studiów

SEMESTR I

MODUŁ I
22-23.10.2022 r.
STRATEGIE I ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ
Prowadzący: Jarosław Bogusz
Czas trwania: 2 dni

  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
  • Proces tworzenia strategii firmy
  • Pomiar i czynniki sukcesu przedsiębiorstw w zintegrowanej gospodarce – adaptacyjność, konkurencyjność
  • Kultura wewnętrzna i etyka organizacji

MODUŁ II
19-20.11.2022 r.
ZARZĄDZANIE FINANSOWE
Prowadzący: Lucjan Śledź
Czas trwania: 2 dni

  • Europejskie standardy rachunkowości i analizy finansowej firmy
  • Standardy studium wykonalności projektu inwestycyjnego
  • Europejskie standardy analizy opłacalności projektów inwestycyjnych
  • Zasady funkcjonowania rynku finansowego
  • Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie
  • Problematyka zarządzania ryzykiem walutowym

MODUŁ III
10-11.12.2022 r.
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Prowadzący: Dominik Pieczewski
Czas trwania: 2 dni

  • Strategia i polityka zarządzania zasobami ludzkimi w firmach
  • Zatrudnianie
  • Rozwój pracowników
  • Wynagradzanie

MODUŁ IV
14-15.01.2023 r.
KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI
Prowadzący: Magdalena Sadowska-Pawlak
Czas trwania: 2 dni

  • Komunikacja w zespole
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Kierowanie zespołem

MODUŁ V
18-19.02.2023 r.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Prowadzący: Jacek Kotarbiński
Czas trwania: 2 dni

  • Czynniki sukcesu marketingowego firmy
  • Otoczenie rynkowe firmy
  • Strategie marketingowe firm
  • Zasady wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Zarządzanie produktem
  • Strategie i zasady komunikacji marketingowej (public relations, reklama)
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy, budowanie silnej marki
  • Polityka cenowa firmy
  • Sieci dystrybucji

MODUŁ VI
11-12.03.2023 r.
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Prowadzący: Konrad Klepacki
Czas trwania: 2 dni

  • Inicjowanie projektu
  • Planowanie projektu
  • Realizacja planu projektu
  • Kontrola zmian w projekcie
  • Zamykanie projektu


SEMESTR II

MODUŁ I
1-2.04.2023 r.
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE
Prowadzący: Magdalena Sadowska-Pawlak
Czas trwania: 2 dni

  • Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów
  • Orientacje społeczne – osobowość w negocjacjach
  • Strategie negocjacyjne
  • Techniki negocjacji
  • Racje czy interesy – przedmiot negocjacji w biznesie
  • Korzyści natychmiastowe i odroczone
  • Trudni partnerzy w negocjacjach
  • Błędy w negocjacjach i ich skuteczne eliminowanie

MODUŁ II
29-30.04.2023 r.
PRAWNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY
Prowadzący: Rafał Ziarkowski
Czas trwania: 2 dni

  • Ustawodawstwo regulujące działalność gospodarczą
  • Źródła prawa kontraktów
  • Aspekty prawne działania firm
  • Wybrane rodzaje umów gospodarczych

MODUŁ III
13-14.05.2023 r.
ELEMENTY BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO
Prowadzący: Jarosław Bogusz
Czas trwania: 2 dni

  • Zmiany w charakterze współczesnej konkurencji
  • Podstawowe formy internacjonalizacji przedsiębiorstw
  • Budowanie transnarodowych sojuszy strategicznych
  • Rynek Unii Europejskiej a działalność przedsiębiorstw transnarodowych
  • Wpływ lokalnych warunków kulturowych na przedsiębiorstwa transnarodowe

MODUŁ IV
24-25.06.2023 r.
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
Prowadzący: Danuta Żak
Czas trwania: 2 dni

  • Ewolucja jakości
  • Zasady Totalnego Zarządzania Jakością (TQM) wg Deminga i Jurana
  • Model TQM
  • Łańcuch jakości
  • Procesy w zarządzaniu jakością
  • Standardy obsługi klienta

MODUŁ V
2-3.09.2023 r.
TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU
Prowadzący: Michał Komorowski
Czas trwania: 2 dni

  • Nowa gospodarka – szanse i zagrożenia
  • Internetowe otoczenie biznesu
  • Modele biznesu elektronicznego
  • Elementy marketingu elektronicznego
  • Systemy pracy grupowej
  • Zasady komunikacji elektronicznej w firmie
  • Systemy informacyjne biznesu: elementy strategii

MODUŁ VI
30.09-1.10.2023 r.
SYMULACYJNA GRA BIZNESOWA
Prowadzący: Łukasz Łechtański
Czas trwania: 2 dni

  • Ocena pozycji konkurencyjnej firmy
  • Analiza szans rynkowych – prognoza rozwoju
  • Wyznaczenie celów i strategii działania
  • Zarządzanie polityką marketingową, finansową i kadrową
  • Planowanie zysku oraz przepływów pieniężnych
  • Kontrola i korygowanie planu strategicznego

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu studiów, ich uczestnicy będą potrafili:

  • efektywnie zarządzać organizacją,
  • tworzyć strategię przedsiębiorstwa i stosować metody pomiaru jej realizacji,
  • tworzyć strategie marketingowe firmy,
  • zarządzać produktem, stosować sprawdzone metody komunikacji marketingowej,
  • dostosowywać politykę cenową produktów do otoczenia biznesowego firmy i potrzeb organizacji,
  • oceniać i wpływać na czynniki sukcesu firmy w zakresie osiągania celów finansowych,
  • prawidłowo interpretować kluczowe dane i wskaźniki finansowe zawarte w dokumentach i zestawieniach finansowych,
  • stosować metody analizy bieżącej sytuacji finansowej własnej firmy oraz partnerów handlowych, np. w celu weryfikowania ich wiarygodności płatniczej,
  • wykorzystywać przydatne wskaźniki i parametry wyznaczające cele finansowe,
  • podejmować decyzje nakierowane na osiąganie celów finansowych.
  • zarządzać procesem rekrutacyjnym i efektywnie rekrutować pracowników,
  • rozwijać pracowników z wykorzystaniem najnowszych metod rozwoju kompetencji,
  • stosować zasady skutecznego zarządzania zespołem,
  • budować zespoły i unikać błędów przy ich tworzeniu,
  • stawiać cele, delegować, monitorować oraz rozliczać pracę zespołu,
  • świadomie budować i wykorzystywać swój autorytet,
  • zarządzać konfliktem i radzić sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich.
  • wybierać odpowiednią metodykę prowadzenia projektu,
  • stosować kluczowe elementy procesu zarządzania projektami,
  • skutecznie definiować role w zespole projektowym,
  • sprawnie przygotować się do negocjacji,
  • używać technik wywierania wpływu,
  • identyfikować i wykorzystywać najbardziej wartościowe źródła informacji i wiedzy dostępne w Internecie,
  • wykorzystywać media społecznościowe w komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz wsparciu klienta,
  • wykorzystywać narzędzia informatyczne wykorzystywane w pracy osobistej i grupowej,
  • posługiwać się praktyczną wiedzą dotyczącą istoty działania spółek i wzajemnych relacji pomiędzy ich organami,
  • wyjść z perspektywy swojego obszaru organizacyjnego i podejmować decyzje biznesowe przewidując ich konsekwencje dla całej organizacji,
  • współpracować z innymi obszarami biznesu, znając ich perspektywę i znając ich wyzwania.

Metody szkolenia

Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego – 20. miejsce na świecie wśród szkół biznesu – Financial Times 2020, od 20 lat I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych w Polsce.

Studia prowadzone są nowoczesnymi metodami, przy zaangażowaniu uczestników w analizowanie przypadków, prezentowanie propozycji rozwiązań problemów, budowanie planów marketingowych i finansowych.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 16:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Harmonogram

ModułData
Semestr I
Strategie i zarządzanie organizacją 22-23.10.2022
Zarządzanie finansowe 19-20.11.2022
Zarządzanie zasobami ludzkimi 10-11.12.2022
Kierowanie zespołami ludzkimi 14-15.01.2023
Zarządzanie marketingowe 18-19.02.2023
Zarządzanie projektami 11-12.03.2023
Semestr II
Sprzedaż i Negocjacje 1-2.04.2023
Prawne aspekty funkcjonowania firmy 29-30.04.2023
Elementy biznesu międzynarodowego 13-14.05.2023
Zarządzanie jakością 24-25.06.2023
Technologie informacyjne w zarządzaniu 2-3.09.2023
Symulacyjna gra biznesowa 30.09-1.10.2023

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top