Podyplomowe Studia Menedżerskie

Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego – I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych.

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

20.03.21

Zakończenie

13.02.22

Czas trwania

24 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

7900 zł + 23% VAT (wpisowe 200 zł + 23% VAT)

pobierz pdf

Opis

Program Podyplomowych Studiów Menedżerskich otrzymał Medal Europejski za jakość merytoryczną i praktyczną przydatność w warunkach otwartego rynku. Medal został przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów należy do najlepszych i największych firm szkoleniowych w Polsce. Prowadzi szkolenia firmowe, szkolenia specjalistyczne i podyplomowe, w tym wysoko oceniane programy Executive MBA.

Akademia Leona Koźmińskiego jest najlepszą niepubliczną szkołą biznesu w Polsce, silnym ośrodkiem intelektualnym i naukowym. Jako jedyna uczelnia w Europie Środkowo-Wschodniej posiada akredytację EQUIS – stowarzyszenia skupiającego najlepsze uczelnie w Europie.

Dla kogo

Studia przeznaczone są dla menedżerów różnych szczebli, osób aspirujących do stanowisk kierowniczych, członków programów „zarządzania talentami”.

Program studiów

SEMESTR I

MODUŁ I

STRATEGIE I ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ

  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
  • Proces tworzenia strategii firmy
  • Pomiar i czynniki sukcesu przedsiębiorstw w zintegrowanej gospodarce – adaptacyjność, konkurencyjność
  • Kultura wewnętrzna i etyka organizacji


MODUŁ II

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE

  • Czynniki sukcesu marketingowego firmy
  • Otoczenie rynkowe firmy
  • Strategie marketingowe firm
  • Zasady wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Zarządzanie produktem
  • Strategie i zasady komunikacji marketingowej (public relations, reklama)
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy, budowanie silnej marki
  • Polityka cenowa firmy
  • Sieci dystrybucji


MODUŁ III

ZARZĄDZANIE FINANSOWE

  • Europejskie standardy rachunkowości i analizy finansowej firmy
  • Standardy studium wykonalności projektu inwestycyjnego
  • Europejskie standardy analizy opłacalności projektów inwestycyjnych
  • Zasady funkcjonowania rynku finansowego
  • Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie
  • Problematyka zarządzania ryzykiem walutowym


MODUŁ IV

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

  • Strategia i polityka zarządzania zasobami ludzkimi w firmach
  • Zatrudnianie
  • Rozwój pracowników
  • Wynagradzanie

MODUŁ V

KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI

  • Komunikacja w zespole
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Kierowanie zespołem


MODUŁ VI

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

  • Inicjowanie projektu
  • Planowanie projektu
  • Realizacja planu projektu
  • Kontrola zmian w projekcie
  • Zamykanie projektu


SEMESTR II

MODUŁ I

SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE

  • Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów
  • Orientacje społeczne – osobowość w negocjacjach
  • Strategie negocjacyjne
  • Techniki negocjacji
  • Racje czy interesy – przedmiot negocjacji w biznesie
  • Korzyści natychmiastowe i odroczone
  • Trudni partnerzy w negocjacjach
  • Błędy w negocjacjach i ich skuteczne eliminowanie


MODUŁ II

PRAWNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY

  • Ustawodawstwo regulujące działalność gospodarczą
  • Źródła prawa kontraktów
  • Aspekty prawne działania firm
  • Wybrane rodzaje umów gospodarczych


MODUŁ III

ELEMENTY BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO

  • Zmiany w charakterze współczesnej konkurencji
  • Podstawowe formy internacjonalizacji przedsiębiorstw
  • Budowanie transnarodowych sojuszy strategicznych
  • Rynek Unii Europejskiej a działalność przedsiębiorstw transnarodowych
  • Wpływ lokalnych warunków kulturowych na przedsiębiorstwa transnarodowe

MODUŁ IV

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ

  • Ewolucja jakości
  • Zasady Totalnego Zarządzania Jakością (TQM) wg Deminga i Jurana
  • Model TQM
  • Łańcuch jakości
  • Procesy w zarządzaniu jakością
  • Standardy obsługi klienta


MODUŁ V

TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU

  • Nowa gospodarka – szanse i zagrożenia
  • Internetowe otoczenie biznesu
  • Modele biznesu elektronicznego
  • Elementy marketingu elektronicznego
  • Systemy pracy grupowej
  • Zasady komunikacji elektronicznej w firmie
  • Systemy informacyjne biznesu: elementy strategii


MODUŁ VI

SYMULACYJNA GRA BIZNESOWA

  • Ocena pozycji konkurencyjnej firmy
  • Analiza szans rynkowych – prognoza rozwoju
  • Wyznaczenie celów i strategii działania
  • Zarządzanie polityką marketingową, finansową i kadrową
  • Planowanie zysku oraz przepływów pieniężnych
  • Kontrola i korygowanie planu strategicznego

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu studiów, ich uczestnicy będą potrafili:

  • efektywnie zarządzać organizacją,
  • tworzyć strategię przedsiębiorstwa i stosować metody pomiaru jej realizacji,
  • tworzyć strategie marketingowe firmy,
  • zarządzać produktem, stosować sprawdzone metody komunikacji marketingowej,
  • dostosowywać politykę cenową produktów do otoczenia biznesowego firmy i potrzeb organizacji,
  • oceniać i wpływać na czynniki sukcesu firmy w zakresie osiągania celów finansowych,
  • prawidłowo interpretować kluczowe dane i wskaźniki finansowe zawarte w dokumentach i zestawieniach finansowych,
  • stosować metody analizy bieżącej sytuacji finansowej własnej firmy oraz partnerów handlowych, np. w celu weryfikowania ich wiarygodności płatniczej,
  • wykorzystywać przydatne wskaźniki i parametry wyznaczające cele finansowe,
  • podejmować decyzje nakierowane na osiąganie celów finansowych.
  • zarządzać procesem rekrutacyjnym i efektywnie rekrutować pracowników,
  • rozwijać pracowników z wykorzystaniem najnowszych metod rozwoju kompetencji,
  • stosować zasady skutecznego zarządzania zespołem,
  • budować zespoły i unikać błędów przy ich tworzeniu,
  • stawiać cele, delegować, monitorować oraz rozliczać pracę zespołu,
  • świadomie budować i wykorzystywać swój autorytet,
  • zarządzać konfliktem i radzić sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich.
  • wybierać odpowiednią metodykę prowadzenia projektu,
  • stosować kluczowe elementy procesu zarządzania projektami,
  • skutecznie definiować role w zespole projektowym,
  • sprawnie przygotować się do negocjacji,
  • używać technik wywierania wpływu,
  • identyfikować i wykorzystywać najbardziej wartościowe źródła informacji i wiedzy dostępne w Internecie,
  • wykorzystywać media społecznościowe w komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz wsparciu klienta,
  • wykorzystywać narzędzia informatyczne wykorzystywane w pracy osobistej i grupowej,
  • posługiwać się praktyczną wiedzą dotyczącą istoty działania spółek i wzajemnych relacji pomiędzy ich organami,
  • wyjść z perspektywy swojego obszaru organizacyjnego i podejmować decyzje biznesowe przewidując ich konsekwencje dla całej organizacji,
  • współpracować z innymi obszarami biznesu, znając ich perspektywę i znając ich wyzwania.

Metody szkolenia

Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego – I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych.

Studia prowadzone są nowoczesnymi metodami, przy zaangażowaniu uczestników w analizowanie przypadków, prezentowanie propozycji rozwiązań problemów, budowanie planów marketingowych i finansowych.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 16:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

 

Informacja o zniżkach. 

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top