Podyplomowe Studia Menedżerskie

Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego – I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych.

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

10.10.20

Zakończenie

17.10.21

Czas trwania

24 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

7900 zł + 23% VAT (wpisowe 200 zł + 23% VAT)

pobierz pdf

Opis

Program Podyplomowych Studiów Menedżerskich otrzymał Medal Europejski za jakość merytoryczną i praktyczną przydatność w warunkach otwartego rynku. Medal został przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów należy do najlepszych i największych firm szkoleniowych w Polsce. Prowadzi szkolenia firmowe, szkolenia specjalistyczne i podyplomowe, w tym wysoko oceniane programy Executive MBA.

Akademia Leona Koźmińskiego jest najlepszą niepubliczną szkołą biznesu w Polsce, silnym ośrodkiem intelektualnym i naukowym. Jako jedyna uczelnia w Europie Środkowo-Wschodniej posiada akredytację EQUIS – stowarzyszenia skupiającego najlepsze uczelnie w Europie.

Dla kogo

Studia przeznaczone są dla menedżerów różnych szczebli, osób aspirujących do stanowisk kierowniczych, członków programów „zarządzania talentami”.

Program studiów

SEMESTR I

MODUŁ I
DATA: 10-11.10.2020
STRATEGIE I ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ

  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
  • Proces tworzenia strategii firmy
  • Pomiar i czynniki sukcesu przedsiębiorstw w zintegrowanej gospodarce – adaptacyjność, konkurencyjność
  • Kultura wewnętrzna i etyka organizacji


MODUŁ II
DATA:
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

  • Strategia i polityka zarządzania zasobami ludzkimi w firmach
  • Zatrudnianie
  • Rozwój pracowników
  • Wynagradzanie


MODUŁ III
DATA:
ZARZĄDZANIE FINANSOWE

  • Europejskie standardy rachunkowości i analizy finansowej firmy
  • Standardy studium wykonalności projektu inwestycyjnego
  • Europejskie standardy analizy opłacalności projektów inwestycyjnych
  • Zasady funkcjonowania rynku finansowego
  • Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie
  • Problematyka zarządzania ryzykiem walutowym


MODUŁ IV
DATA:
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE

  • Czynniki sukcesu marketingowego firmy
  • Otoczenie rynkowe firmy
  • Strategie marketingowe firm
  • Zasady wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Zarządzanie produktem
  • Strategie i zasady komunikacji marketingowej (public relations, reklama)
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy, budowanie silnej marki
  • Polityka cenowa firmy
  • Sieci dystrybucji

 

MODUŁ V
DATA:
KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI

  • Komunikacja w zespole
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Kierowanie zespołem


MODUŁ VI
DATA:
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

  • Inicjowanie projektu
  • Planowanie projektu
  • Realizacja planu projektu
  • Kontrola zmian w projekcie
  • Zamykanie projektu


SEMESTR II

MODUŁ I
DATA:
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE

  • Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów
  • Orientacje społeczne – osobowość w negocjacjach
  • Strategie negocjacyjne
  • Techniki negocjacji
  • Racje czy interesy – przedmiot negocjacji w biznesie
  • Korzyści natychmiastowe i odroczone
  • Trudni partnerzy w negocjacjach
  • Błędy w negocjacjach i ich skuteczne eliminowanie


MODUŁ II
DATA:
PRAWNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY

  • Ustawodawstwo regulujące działalność gospodarczą
  • Źródła prawa kontraktów
  • Aspekty prawne działania firm
  • Wybrane rodzaje umów gospodarczych


MODUŁ III
DATA:
ELEMENTY BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO

  • Zmiany w charakterze współczesnej konkurencji
  • Podstawowe formy internacjonalizacji przedsiębiorstw
  • Budowanie transnarodowych sojuszy strategicznych
  • Rynek Unii Europejskiej a działalność przedsiębiorstw transnarodowych
  • Wpływ lokalnych warunków kulturowych na przedsiębiorstwa transnarodowe

MODUŁ IV
DATA:
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ

  • Ewolucja jakości
  • Zasady Totalnego Zarządzania Jakością (TQM) wg Deminga i Jurana
  • Model TQM
  • Łańcuch jakości
  • Procesy w zarządzaniu jakością
  • Standardy obsługi klienta


MODUŁ V
DATA:
TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU

  • Nowa gospodarka – szanse i zagrożenia
  • Internetowe otoczenie biznesu
  • Modele biznesu elektronicznego
  • Elementy marketingu elektronicznego
  • Systemy pracy grupowej
  • Zasady komunikacji elektronicznej w firmie
  • Systemy informacyjne biznesu: elementy strategii


MODUŁ VI
DATA: 16-17.10.2021
SYMULACYJNA GRA BIZNESOWA

  • Ocena pozycji konkurencyjnej firmy
  • Analiza szans rynkowych – prognoza rozwoju
  • Wyznaczenie celów i strategii działania
  • Zarządzanie polityką marketingową, finansową i kadrową
  • Planowanie zysku oraz przepływów pieniężnych
  • Kontrola i korygowanie planu strategicznego

Korzyści dla uczestników

  • Uzyskanie praktycznej wiedzy o zarządzaniu firmą w warunkach Unii Europejskiej
  • Zapoznanie się z praktycznymi metodami zarządzania sprawdzonymi w wiodących firmach
  • Doskonalenie umiejętności menedżerskich niezbędnych do skutecznego zarządzania w firmie działającej na rynku krajowym i globalnym
  • Przygotowanie do wdrożenia nowoczesnych narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwie
  • Opracowanie propozycji usprawnienia firmy z wykorzystaniem poznanych metod i narzędzi

Metody szkolenia

Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego – I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych.

Studia prowadzone są nowoczesnymi metodami, przy zaangażowaniu uczestników w analizowanie przypadków, prezentowanie propozycji rozwiązań problemów, budowanie planów marketingowych i finansowych.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 16:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

 

Informacja o zniżkach. 

Jeżeli jesteś absolwentem lub słuchaczem:
− Podyplomowych Studiów Menedżerskich organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami organizowanych z Akademią Leona Koźmińskiego
− Profesjonalnego Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich
− Profesjonalnego Studium Finansów dla Menedżerów

Zostaniesz zwolniony z opłaty za rozmowę kwalifikacyjną do Programu Executive MBA GFKM.

Za udział w Programie Executivae MBA GFKM zapłacisz o 10% mniej.

 

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top