Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

Budowanie kompetencji działów HR

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

16.01.21

Zakończenie

17.01.21

Czas trwania

2

Miejsce

Gdańsk

Cena

1450 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Budowanie kompetencji w obszarze zarządzanie zasobami ludzkimi jest ważne nie tylko w przypadku pracowników działów HR, ale również dla menedżerów. Zakres umiejętności i wiedzy wymaganych w celu efektywnej realizacji funkcji personalnej  jest bardzo szeroki. Niezbędna jest wiedza nie tylko z obszaru rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, rozwoju pracowników czy też budowania systemów motywacyjnych.Ważne są również psychologiczne aspekty powiązane z procesami zarządzania personelem takie jak np. rozpoznawanie predyspozycji pracowników do wykonywania różnych zadań czy też umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespołach. Budowanie partnerskiej relacji w relacjach z menedżerami będzie możliwe tylko wtedy, jeżeli działy HR będą potrafiły udowodnić, że potrafią wspierać pracowników w realizacji celów biznesowych organizacji.

Szkolenie realizowane w ramach Podyplomowych Studiów Menedżerskich.

Dla kogo

Warsztat przeznaczony jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, menedżerów przygotowujących się do objęcia kluczowych funkcji w organizacji.

Program szkolenia

HR BUSSINES PARTNER – ROLA I CELE W ORGANIZACJI

  • Oczekiwania wobec HR BP wśród kadry kierowniczej
  • Oczekiwania wobec HR BP wśród pracowników
  • HR BP – między pracownikiem a zarządem
  • Dział HR a cele biznesowe organizacji
  • Budowa pozycji HR BP w organizacji

EMPLOYER BRANDING

  • Rola i funkcje EB
  • Łączenie działań EB ze strategią firmy
  • Tworzenie strategii EB
  • Jak budować wewnętrzny EB?
  • Jak budować zewnętrzny EB?
  • Pomiar efektywności działań EB

REKRUTACJA I ZATRUDNIENIE

  • Tworzenie profilu kandydata – metodyka i współpraca z klientem wewnętrznym
  • Kanały dotarcia do kandydatów
  • Selekcja kandydatów
  • Metody rekrutacji
  • Rozmowa telefoniczna – zasady prowadzenia
  • Rozmowa rekrutacyjna – zasady prowadzenia
  • Testy – rodzaje, wady i zalety poszczególnych testów
  • Assessment Center – wady i zalety metody, sposób przeprowadzenia

WDROŻENIE PRACOWNIKA

  • Przygotowanie firmy do zatrudnienia pracownika
  • Czynności formalne związane z zatrudnieniem pracownika
  • Pierwszy dzień pracy – elementy krytyczne
  • Szkolenie wdrażające – jak przygotować i poprowadzić?
  • Rola innych działów oraz współpraca z nimi podczas wdrożenia
  • Działania powdrożeniowe

OCENA OKRESOWA

  • Wady i zalety systemu ocen okresowych pracowników (SOOP)
  • Określanie celów i funkcji SOOP w organizacji
  • Tworzenie SOOP – kompetencje, KPI i inne kryteria oceny
  • Jak wdrożyć SOOP aby spełniało swoją funkcję i nie podważało pozycji HR w firmie?
  • Komunikacja, pilotaż, szkolenia, monitoring czyli elementy krytyczne wdrożenia SOOP do organizacji
  • Działania powdrożeniowe

SZKOLENIA I ROZWÓJ

  • Tworzenie strategii szkoleniowej w oparciu o cele biznesowe organizacji
  • Wybór dostawców szkoleń
  • Pozaszkoleniowe działania rozwojowe

WYNAGRODZENIA I MOTYWACJA

  • Tworzenie polityki wynagrodzeń
  • Zasady tworzenia systemu wynagrodzeń
  • Wartościowanie stanowiska pracy
  • Motywowanie pracowników – finansowe i niefinansowe
  • Zasady tworzenia i realizacja polityki benefitów w organizacji

DZIAŁ HR W ZMIENIAJĄCEJ SIĘ RZECZYWISTOŚCI

  • Aktualny rynek pracy – wyzwania i możliwości
  • Trendy w zakresie zarządzania
  • Trendy w zakresie HR
  • Elastyczność jako kluczowa kompetencja HR BP

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili:

  • tworzyć i realizować strategię Employer Brandingu w firmie,
  • wykorzystywać różne kanały komunikacji z kandydatami do pracy,
  • wykorzystywać różne sposoby rekrutacji pracowników,
  • realizować efektywny proces wdrożenia pracownika,
  • tworzyć system ocen okresowych pracowników,
  • stosować różnorodne sposoby rozwoju pracowników w organizacji,
  • sprawnie poruszać się w świecie aktualnych trendów HR na rynku.

Metody szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z wykorzystaniem technik angażujących uczestników, ich dotychczas zdobytej wiedzy i osobistego doświadczenia.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów szkoleniowych
  • Godziny zajęć: 8:30 – 16:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top