Start-up technologiczny

Jak opracować i skutecznie wdrożyć nowy pomysł na biznes?

Opis

Pomysłów na biznesy technologiczne jest coraz więcej. W praktyce okazuje się jednak, że sama idea, nawet najlepsza, to zdecydowanie za mało: wielu zespołom nie udaje się odnieść sukcesu. Jak więc zaprojektować wartość tak, aby zwiększyć szanse sukcesu? I jak skutecznie wdrożyć projekt w życie, a potem go efektywnie skalować?

Dla kogo

Osoby zainteresowane uruchomieniem własnego biznesu technologicznego. Inwestorzy zainteresowani realną oceną pomysłu na start-up. Początkujący przedsiębiorcy, którzy chcą maksymalnie efektywnie wdrożyć swoje przedsięwzięcie w życie.

Program szkolenia

POMYSŁ NA BIZNES, CZYLI DLACZEGO OD SAMEGO POCZĄTKU TRZEBA MIEĆ KLIENTA NA POKŁADZIE?

  • źródła pomysłów
  • walidacja pomysłu (informacje on-line, wywiady z klientami)
  • makieta niskiej jakości jako narzędzie komunikacji idei pomysłu

STRATEGIA MONETYZACJI, CZYLI JAK ZAROBIĆ NA POMYŚLE?

  • modele przychodów aplikacji mobilnych i serwisów internetowych
  • techniki płatności
  • najważniejsze metody obliczania rentowności przedsięwzięcia

PROTOTYPING, CZYLI JAK STWORZYĆ MAKIETĘ WYSOKIEJ JAKOŚCI?

  • najlepsze praktyki projektowania doświadczenia użytkownika (UX)
  • proste i złożone narzędzia wspomagające tworzenie makiet aplikacji mobilnych i internetowych
  • strategie badań UX na różnych etapach projektowania aplikacji

MARKETING I SPRZEDAŻ, CZYLI JAK WPROWADZIĆ PRODUKT NA RYNEK?

  • strategie i techniki marketingu internetowego
  • metody pomiaru efektywności kampanii oraz monitoringu zachowań użytkowników
  • zarządzanie relacjami z użytkownikiem: metody i systemy CRM/helpdesk

PREZENTACJA DLA INWESTORA, CZYLI JAK SPOWODOWAĆ, BY UWIERZYŁ W BIZNES I ZAANGAŻOWAŁ SIĘ W JEGO REALIZACJĘ

  • możliwe źródła finansowania pomysłu
  • punkt widzenia inwestora
  • najlepsze praktyki i struktura prezentacji inwestorskiej

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia będziesz potrafić:

  • Opracować pomysł na biznes, który ma dużą szansę na powodzenie
  • Ocenić potencjał biznesu, z którym przyszedł do Ciebie pomysłodawca
  • Zaprojektować najlepszy dla danej idei sposób jej monetyzacji
  • Stworzyć makietę wysokiej jakości i przeprowadzić badania użytkowników
  • Zaprojektować strategię wprowadzania produktu na rynek
  • Stworzyć i przeprowadzić przekonywującą prezentację dla inwestora

Metody szkolenia

Warsztat połączony z prezentacją i dyskusją.

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top