Windykacja należności

Skuteczne metody przeprowadzania trudnych rozmów z klientami

Opis

Rosnąca inflacja i ceny energii oraz niepewność sytuacji gospodarczej sprawiają, że coraz częściej firmy zmuszone są windykować należności od swoich kontrahentów. Podczas tego szkolenia dowiesz się co wyróżnia najlepszych windykatorów, jak neutralizować wymówki klientów i skutecznie negocjować spłatę zobowiązań.

Dla kogo

Dla pracowników i menedżerów zajmujących się windykacją należności od klientów indywidualnych i biznesowych.

Program szkolenia

ROZPOCZYNANIE ROZMOWY WINDYKACYJNEJ

  • Kluczowe elementy rozpoczynania rozmowy
  • Perswazja i stosowanie sankcji
  • Słowa klucze
  • Presupozycje
  • Kluczowe błędy
  • Trening umiejętności

RADZENIE SOBIE Z WYMÓWKAMI KLIENTÓW

  • Rodzaje wymówek
  • Kluczowe techniki radzenia sobie z wymówkami
  • Kluczowe błędy w neutralizacji wymówek
  • Trening umiejętności

NEGOCJACJE W WINDYKACJI

  • Dwa obszary negocjacji w windykacji\
  • Techniki negocjacyjne – cel min / max; BATNA, kotwiczenie
  • Kluczowe błędy
  • Trening umiejętności

REGUŁY SPOŁCZNEGO WPŁYWU CIALDINIEGO W WINDYKACJI

  • Reguła autorytetu, wzajemności, atrakcyjności, niedostępności, społeczny dowód słuszności, zaangażowania i konsekwencji
  • Przykłady wykorzystania poszczególnych reguł w działaniach windykacyjnych

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia, jego uczestnicy będą potrafili:

  • prawidłowo rozpoczynać rozmowę windykacyjną,
  • neutralizować wymówki klienta,
  • argumentować swoje stanowisko,
  • skutecznie negocjować terminy i kwoty spłat,
  • zamykać rozmowę windykacyjną,
  • używać techniki wywierania wpływu.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu połączonego z elementami wykładu i studiów przypadku. Prowadzący aktywizuje uczestników poprzez moderowane dyskusje, praktyczne ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz trening behawioralny konkretnych umiejętności windykacyjnych.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top