Webinar | Zespół marketingu nowych czasów

Współczesne zmiany na rynkach wywołane przez COVID-19 modyfikują strategie i działania marketingowe wielu firm. To oznacza konkretne wyzwania dla marketerów w zakresie rozwoju marek, budżetu, działań online czy budowania doświadczeń klienta.

Uczestnicząc w webinarium dowiesz się:

  • Jakie są obecnie trendy w marketingu w związku z efektami pandemii?
  • W jaki sposób zmieniają się marki?
  • Jakie są cechy marketingu 5.0.?
  • W jakim kierunku zmieniają się zespoły marketingu w małych, średnich i dużych firmach?
  • Jak budować dobre doświadczenia klienta (customer experience).

27 kwietnia, godz. 17:00-18:00

ZAPISZ SIĘ

Jacek Kotarbiński

jacek kotarbinskiEkonomista, inżynier, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i  zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii i 50 Praw Marketingu Kotarbińskiego.

Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista “Forbes Polska”, członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards, członek Rady Open Eyes Economy Summit i Rady Etyki Reklamy. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii “Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger “Harvard Business Review Polska”.

Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book “Sztuka marketingu” stał się bestsellerem iTunes w kategorii “Biznes”, podobnie jak “Druga Sztuka Marketingu” i “Trzecia Sztuka Marketingu”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego, SWPS. Autor publikacji w “Marketingu w Praktyce” i “Marketer Plus”. Pomysłodawca i twórca fanpage “Bareizmy Wiecznie Żywe”.

 

Aktualności