Klub Absolwentów MBA GFKM – 23 marca2017

Powrót do aktualności

Zrozumieć pokolenie Y/Millennium.

Dialog międzypokoleniowy.

Czego oczekują kandydaci od pracodawców? W jaki sposób się komunikują? Jak chcą pracować? Co w pracy ma dla nich znaczenie? 

To, że w Polsce panuje rynek pracownika widoczne jest w wielu branżach. Wyzwaniem jest często samo pozyskanie właściwych kandydatów do pracy. Dlatego coraz więcej firmy stara się określić czego oczekują kandydaci od pracodawców.

Okazuje się, że to co jest istotne dla dzisiejszych 40 czy 50-latków, nie koniecznie jest równie ważne dla 20-latków. Warto dowiedzieć się o co chodzi pokoleniu Y w pracy i w życiu, aby móc odpowiednio przygotować ofertę i miejsce pracy dla młodych pracowników. Nie mniej ważną kwestią jest zarządzanie międzypokoleniowe w firmach. Wszystko zaczyna się od zrozumienia poszczególnych grup pracowników i próby dopasowania komunikacji do konkretnej sytuacji w firmie.

 

ZAPISZ SIĘ

23 marca (czwartek) 2017

Godz. 17:00-19:00

Miejsce: Olivia Business Centre, Olivia Gate B, III piętro

Zapisy: KLIKNIJ TUTAJ

Ważne! Absolwenci studiów MBA GFKM mają pierwszeństwo w zapisach.

 

PRELEGENT

Anna Macnar

Anna MacnarCEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Twórca Publikacji KARIERA (Informator Kariera i Magazyny Branżowe Kariera) i serwisu kariera.com.pl. Przez cztery lata Country Manager w Universum Polska.

Od wielu lat zajmuje się tematyką wizerunku pracodawcy i komunikacji HR pracodawcy. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding. Do firm, z którymi współpracowała należą czołowi  polscy pracodawcym.in.: Ernst & Young, Deloitte, PKO Bank Polski SA, KPMG, Mars, PZU SA, Telekomunikacja Polska / Orange, Capgemini, Coca-Cola, Grupa ING, Kraft Foods, L’Oréal, Microsoft, Nestlé, State Street.

HRM Institute od 2012 roku prowadzi badanie Employer Branding w Polsce. Jest to ogólnopolskie badanie przeprowadzane wśród polskich pracodawców na temat działań employer brandingowych jakie realizują. Wyniki badania są prezentowane podczas konferencji Employer Branding Management Summit (www.ebsummit.pl). Konferencja od kilku lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mają szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń.

Jednym z celów działalności HRM Institute jest poszukiwanie i wyróżnianie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce. Dlatego od kilku lat, także podczas konferencji zostają przyznawane nagrody Employer Branding Excellence Awards, promujące najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce.

Doktorantka w katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Absolwentka MBA Oxford Brookes University oraz Polish Open University. Posiada bogate doświadczenie w dziedzinie employer branding, zarządzania talentami i marketingu HR. Współtworzyła i wdrażała wiele kampanii rekrutacyjnych oraz marketingowych dla firm. Realizuje także projekty doradcze i badawcze dla firm w wielu branżach, w takich obszarach jak: kształtowanie wizerunku wewnątrz i na zewnątrz organizacji, badanie wizerunku organizacji, dobór narzędzi komunikacyjnych do wybranych grup targetowych, kampanie rekrutacyjne i komunikacyjne dla studentów, profesjonalistów i pracowników firmy. Prowadzi szkolenia i warsztaty (kształtowanie wizerunku pracodawcy, zarządzanie talentami, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, kampanie rekrutacyjne, marketing HR i inne).

 

 

HARMONOGRAM NASTĘPNYCH SPOTKAŃ:

20 KWIETNIA

Wojciech Parteka

Wojna o talenty 

Jak zbudować firmę opartą o talenty? Jak zwiększyć skuteczność liderów? Czy liderzy wykonują pracę, którą powinni wykonywać?

 

18 MAJA

Andrzej Kasiński

Metody doskonalenia procesów biznesowych

 

22 CZERWCA

Joanna Staniszewska