Badania i diagnostyka – przegląd oferty GFKM
Dlaczego?
Dojrzałe organizacje dążą do gromadzenia danych i informacji nie tylko o klientach, ale również o pracownikach, wewnętrznych procesach, kulturze organizacyjnej i wielu innych obszarach. W tym kontekście nie wystarcza już jedynie dostęp do danych, ale kluczową umiejętnością jest zdolność do łączenia perspektyw klienta, pracownika i organizacji.
Korzyści
Wsparcie strategiczne: pomaga zarządom zidentyfikować strategiczne kierunki rozwoju firmy w oparciu o twarde dane z badań. Wspieramy w optymalizacji modeli biznesowych i pomagamy zwiększać efektywność organizacyjna dzięki narzędziom diagnostycznym. Dostarczamy praktycznych rekomendacji i pomagamy je wdrażać.
Wsparcie sprzedażowe: wskazujemy rozwiązania i obszary które efektywnie mogą poprawić efektywność sprzedażową. Jesteśmy wnikliwi, prowadzimy badania segmentacyjne, budujemy ścieżki zakupowe, analizujemy misje i potrzeby klientów. Mamy szerokie doświadczenie w audytach procesów sprzedażowych. W szukaniu najlepszych rekomendacji zderzamy procesy sprzedażowe z procesami zakupowymi jej klientów.
Wsparcie HRowe: prowadzimy badania pracownicze w pełnym zakresie, od strategicznych przez pulse check po analizę procesów np. rekrutacyjnych. Wspieramy działy HR w transformacji cyfrowej dostarczając benchmarki rynkowe. Budujemy employee persony i employee journey. Specjalizujemy się w badaniach wypalenia organizacyjnego, zespołowego i indywidualnego.
Dlaczego GFKM
GFKM posiada zespół doświadczonych badaczy, z ponad 20 letnim doświadczeniem. Dostęp do systemów i platform badawczych pozwala nam na robienie ankiet telefonicznych i online, a wiedza ekspercka umożliwia prowadzenie wywiadów jakościowych z klientami oraz audytów organizacyjnych. Nasze zaplecze:
- Badacze z wieloletnim doświadczeniem
- Sieć ankieterów i rekruterów
- Własne platformy badań
- Studio badań telefonicznych
Badania to dopiero początek drogi, dlatego projekty prowadzimy w sposób kompleksowy,. Wykorzystując ekspertów GFKM z wielu dziedzin wspieramy klientów we wdrażaniu rekomendacji, wypracowaniu działań i inicjatyw. Prowadząc warsztaty strategiczne i szkolenia zapewniamy realizacje celów biznesowych z wykorzystaniem technik badawczych i diagnostycznych.
Jeżeli masz więcej pytań lub chcesz porozmawiać o możliwościach przeprowadzenia badań w Twojej firmie, skontaktuj się z:
Joanna Gwiazda-Kozłowska Dyrektor ds. Sprzedaży i Doradztwa Biznesowego t: +48 608 515 775 e: j.gwiazda@gfkm.pl |