Doradztwo strategii firmy

Zapewniamy indywidualne podejście
Dobieramy narzędzia do potrzeb biznesu
wyślij zapytanie ofertowe

Strategia firmy

Efektywna strategia firmy stanowi fundament stabilności i rozwoju przedsiębiorstwa. Nasza kompleksowa usługa obejmuje wsparcie na każdym etapie: od wyznaczenia strategii, przez jej audyt, aż po rewizję i wdrażanie korzystnych zmian.

Strategia przedsiębiorstwa – oferta GFKM

  • Oferujemy audyt organizacyjny, jako pierwszy element pracy nad strategią
  • Tworzymy strategie rozwoju runku zagranicznego
  • Realizujemy projekt „rewizja strategii”

Wszystko zaczyna się od audytu!

Chcesz upewnić się, czy da się poprawić wydajność zachodzących procesów w przedsiębiorstwie i czy używane zasoby są wykorzystywane w najbardziej optymalny z możliwych sposobów? Rozwiązaniem jest audyt. W jego trakcie pod lupę bierzemy m.in.: misję, cele i strategię, efektywność organizacji i istniejących systemów zarządzania, skuteczność działań oraz sposób dzielenia się odpowiedzialnością, decyzyjnością i zadaniami. Sposób przeprowadzania audytu zawsze jest dostosowany do indywidualnych celów i potrzeb.

Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi – strategia firmy?

Na organizację patrzymy kompleksowo. Analizujemy dane, wyciągamy wnioski, nieustannie obserwujemy rynek i wdrażamy niezbędne zmiany. Zajmujemy się optymalizacją istniejących strategii, w celu lepszego dostosowania organizacji do zmieniających się warunków. Co nas wyróżnia?

  • Indywidualne podejście – metody dopasowane do oczekiwań i potrzeb klienta
  • Narzędzia wspierające efektywność – ułatwiające procesy decyzyjne przy wykorzystaniu aktualnych danych
  • Doświadczenie – oparte na dogłębnej wiedzy rynkowej i rozbudowanej sieci ekspertów

Strategia ESG i zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa

  • Audyt ESG w organizacji
  • Analiza podwójnej istotności
  • Mapowanie interesariuszy
  • Opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
  • Ślad węglowy i taksonomia UE w praktyce

Strategia CX, czyli Customer Experience w praktyce

  • Badania i analizy oczekiwań klienta
  • Projektowanie ścieżki doświadczeń
  • Budowa strategii CX krok po kroku