Piotr Merkel

Piotr Merkel

Powrót do kadry

Piotr Merkel, teoretyczne podstawy wiedzy o organizacji i zarządzaniu, zdobyte na Wydziale Zarządzania UW od 30 lat weryfikuje, rozwija i doskonali w codziennej praktyce biznesu.

W GFKM prowadzi szkolenia z zakresu Zarządzania Projektami w praktyce organizacyjnej.

Jako menedżer operacyjny, doradca, ekspert współpracował z ponad 100 firm o różnym profilu i skali działania, działających na różnych rynkach i w różnych branżach.

Jako Interim manager i/lub kierownik projektu aktywnie uczestniczył w projektowaniu, przygotowywaniu i realizacji transformacji w telekomunikacji (Pion Sieci TP SA/Praca za Pracowników) i w energetyce (Grupa Energa/nowy model sprzedaży i obsługi klienta).

Przygotowywał i prowadził projekty z zakresu strategii i modeli biznesowych, rozwoju biznesu, outsourcingu, opracowania wymagań IT dla biznesu, optymalizacji i poprawy efektywności, poprawy satysfakcji i lojalności klienta, systemów i narzędzi nowoczesnej obsługi klienta.

Trener i coach, prowadzący szkolenia warsztaty i sesje rozwojowe wspierające usługi doradcze i projekty wdrożeniowe.

Twórca i założyciel start’upu epoka24, promującego mobilny model obsługi klienta i rozliczeń dostawców usług masowych. Znawca rozwiązań Smart (smartgrid, smartcity) oraz narzędzi klasy CRM (wsparcie sprzedaży i obsługi klienta).

Klientomaniak (podcast) i zwolennik klientocentrycznego podejścia w biznesie. Ekspert w dziedzinie Customer Experience / Customer Experience Management.

Od 2000 roku prelegent, moderator i panelista licznych konferencji branżowych.