Specjalizuje się w szkoleniach oraz projektach doradczych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia doskonalące kompetencje kierownicze, z obszaru budowania zespołu, komunikacji czy obsługi klienta.
Jako trener szkoliła pracowników wszystkich szczebli zarządzania, pracowników produkcji oraz działów handlowych, call centre i obsługi klienta. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe we współpracy z Działami HR, między innymi badając kompetencji pracowników metodą DC i AC czy wdrażając systemy ocen okresowych. Współtworzyła i prowadziła zajęcia w ramach podyplomowych studiów Akademia Rozwoju Umiejętności Trenerskich dla Uniwersytetu SWPS. Przez 2 lata prowadziła projekt szkoleniowo-doradczy współfinansowany przez UE szkoląc z obszaru CSR małe i średnie przedsiębiorstwa.
Jest magistrem psychologii, ukończyła kurs trenerski asygnowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Posiada Certyfikat NLP Practitioner. Ukończyła także czteroletnie szkolenie w zakresie terapii psychoanalitycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in. dla:
Bank BPH, PGNiG, Grupa Żywiec SA, Ergo Arena, Atena SA, ZUS, Stock Polska SA, Poczta Polska, Postdata SA, Blue Media
Uczestnicy zajęć szczególnie cenią Jagodę za poczucie humoru i umiejętność nawiązania kontaktu z uczestnikami. Jednak zawsze na pierwszym miejscu stawia konkrety i możliwość praktycznego zastosowania przekazywanej wiedzy.
Większość energii poza pracą skupia na wychowaniu trójki dzieci. Latem plażuje, zimą doskonali jazdę na nartach. Uwielbia remonty i szybką jazdę samochodem.