Klub Absolwentów MBA w Gdańsku

30.05.2017

Firma turkusowa to taka, w której funkcja lidera jest przechodnia, w zależności od sytuacji i projektu liderem staje się adekwatna do sytuacji osoba. Model partycypacyjny oznacza zaangażowanie i wzięcie odpowiedzialności za firmę przez pracowników. Celem działania firmy jest samorealizacja zespołu i większe dobro − zysk jest przy okazji. Propozycja nowego modelu oparta jest o wywód Frederica Laloux ewolucji organizacji adekwatnie do ewolucji poziomu świadomości człowieka i postępu cywilizacyjnego.

Czym są organizacje turkusowe?
Dlaczego panuje moda na turkus?
Czy firma bez szefa to firma idealna?

22 czerwca (czwartek)
17:00-19:00
Olivia Business Centre, Olivia Gate, 3p.

Zapisy:
https://goo.gl/forms/SBcO5zWJLIg9gsti1
Ważne! Pierwszeństwo zapisów mają absolwenci studiów Executive MBA w GFKM.

 

PRELEGENT
Joanna Staniszewska

Specjalizuje się w  strategiach marketingowych, tworzeniu marek (w tym marki pracodawcy i marki osobistej), komunikacji (w tym w nowych mediach), psychologii biznesu, samorozwoju i poszerzaniu świadomości, nowoczesnym przywództwie, ewolucji organizacji, motywacji, mentoringu oraz pracy zespołowej.

Zarządzała markami polskimi i zagranicznymi, m.in. Diverse, GOLDWELL, KMS California. Współzałożycielka międzynarodowej grupy doradczego EFFENEX i projektu marketingowego dot. komunikacji w nowych mediach z partnerem indyjskim BrandMeGood. W 2016 roku nominowana do Leadership Academy for Poland. Mentorka programów Fundacji Forum Mentorów oraz kursu Coursera, Women in Leadership: Inspiring Positive Change!

Przez ponad rok koordynowała inicjatywą kobiet pasjonujących się nowymi technologiami Geek Girls Carrots w Trójmieście. Współzałożycielka stowarzyszenia aktywnych kobiet Macherki.

Ukończyła prawo oraz studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi, marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, a także psychologii biznesu. Absolwentka szwajcarskich programów mentorskich: Trestle Group Foundation oraz Stars – for Leaders of the Next Generation.

Audytor wewnętrznych systemów jakości ISO serii 9000. Ukończyła kursy związane z: integracją europejską, zarządzaniem, marketingiem, komunikacją, turkusowymi organizacjami, przywództwem kobiet oraz rozwojem osobistym.

Od 2013 roku współprowadzi ćwiczenia i warsztaty z Zarządzania Marką i Strategii Reklamy na studiach podyplomowych Reklama i Marketing Medialny na Uniwersytecie Gdańskim. W 2016 prowadziła semestr Marketingu w Praktyce na studiach dziennych, na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze.

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in. dla:

CITY PRO (Centrum Handlowe City Meble), Uniwersytetu Gdańskiego, Diverse (marka odzieżowa), GOLDWELL (marka kosmetyczna), KMS California (marka kosmetyczna), Trestle Group Foundation (fundacja szwajcarska), Navimor International (branża morska), BMT Cordah (konsulting), Synergia 99 (deweloper gruntowy)

Jedna z opinii słuchaczy:

„Wykład był świetny, bardzo, bardzo interesujący, poszerzający wiedzę i dający do myślenia. Sam sposób prezentacji był  jednym z najciekawszych z jakim się spotkałam do tej pory.”

Autorka publikacji:

– Gazeta Finansowa (ostatni artykuł: http://goo.gl/jMfVjL),

– Gazeta Wyborcza – 22.10.2015, dodatek regionalny Business to business, „Strategia w komunikacji w mediach społecznościowych w pigułce”,

– Nowoczesna Firma (http://nf.pl/s/joanna-staniszewska),

Inspiruje się mistycyzmem. Kreatywność rozwija pisząc artykuły z dziedziny komunikacji i rozwoju osobistego, z przyjemnością nurkuje (także w nocy na wrakach).

Joanna Staniszewska
Poprzednia
Zdjęcia ze spotkania Klubu Absolwentów GFKM
Następna
Spotkania Absolwentów MBA w Gdańsku i w Warszawie

Archiwum

Design by Orange Web Media 2016

FreshMail.pl