Klub Absolwentów MBA GFKM – 19 stycznia 2017
19 stycznia 2017 r. w Olivia Business Centre odbędzie się spotkanie Klubu Absolwentów MBA GFKM. Tematem przewodnim spotkania będzie:
Mindfulness w życiu i w biznesie – jak wspiera liderów i organizacje
Świat w którym funkcjonujemy dostarcza nam coraz więcej bodźców. Nieustanny przepływ informacji. Zarządzanie coraz bardziej złożonymi organizacjami. Zarządzanie rozproszonymi i różnorodnymi zespołami. Realizacja coraz ambitniejszych celów w coraz szybszym tempie. Rosnąca konkurencja w wielu biznesowych obszarach. Coraz większe oczekiwania. Nasze umysły intensywnie pracują, aby tworzyć, zmieniać i udoskonalać. Ciągle poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań. Staramy się być coraz bardziej innowacyjni i kreatywni, a jednocześnie panować nad wkradającym się chaosem.
Jest na to metoda – Mindfulness.
Jak sobie z tym radzić w efektywny sposób? Jakie korzyści można czerpać z Mindfulness w biznesie?
Praktyka Mindfulness pomaga:
- wzmocnić kulturę organizacyjną, zwiększyć kreatywność pracowników i podnieść osiągnięcia firmy
- budować w firmie atmosferę otwartości i zaufania , świadomie reagować na pojawiające się wyzwania
- zadbać o lepsze relacje i budować bardziej efektywne i kreatywne zespoły
- zarządzać z mądrością i dojrzałością menedżerską
- rozwijać uważnych liderów
- rozpoznać swoje nawykowe działania i zastąpić je bardziej uważnymi
- redukować symptomy stresu i lepiej sobie z nim radzić
- wzmacniać koncentrację, która tak bardzo jest potrzebna w zarządzaniu i przewodzeniu ludziom
- zapobiegać wypaleniu zawodowemu oraz wpływać na swój „work-life balance”
19 stycznia (czwartek)
Godz. 17:00-19:00
Miejsce: Olivia Business Centre, Olivia Gate B, III piętro
Zapisy: m.kuligowski@gfkm.pl
Ważne! W treści maila należy podać nazwę ukończonego programu MBA.
PRELEGENT
Anna Borzeszkowska
Obecnie pracuje jako dyrektor HR, Polska w Mondi Group w 13 spółkach w Polsce.
Ma za sobą ponad 20 letnie doświadczenie pracy w korporacjach w biznesie i Human Resources. Przez wiele lat pracowała jako dyrektor HR w International Paper Kwidzyn. Była odpowiedzialna za politykę wynagrodzeń i zarządzanie talentami w regionie EMEA. Pełniła również funkcję członka zarządu w International Paper. Jako dyrektor HR na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Indię tworzyła i realizowała politykę personalną w Amcol International. W firmie Flugger odpowiadała za działalność spółki i politykę personalną. Przez wiele lat pełniła funkcję członka Rad Nadzorczych.
W swojej pracy łączy zarządzanie ludźmi z zarządzaniem biznesem. Stawia mocny akcent na rozwój pracowników i znajomość biznesu. Tworzyła liczne programy rozwoju. Inicjowała i wspierała wiele zmian organizacyjnych i restrukturyzacyjnych mających na celu wspieranie strategii biznesowej. Wdrożyła wiele innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań w obszarze HR. W swojej pracy promuje i tworzy warunki zapewniające partnerstwo w biznesie na wielu poziomach – zarządu, kadry menedżerskiej, pracowników i związków zawodowych.
W codziennej pracy zawodowej fascynują ją ludzie, biznes i praca w wielokulturowych środowiskach. Upatruje w różnorodności ogromny potencjał do wykorzystania. W ludziach widzi nieskończone możliwości rozwoju. Tworzy i wspiera wiele programów i inicjatyw z różnych obszarów.
Ukończyła Wydzial prawa na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia MBA na Uniwersytecie Gdańskim i Antwerp School.
Jest certyfikowanym coachem i nauczycielem Mindfulness.
Uwielbia aktywnie spędzać czas. Poznaje świat i ludzi poprzez podróże, jazdę na rowerze i czytanie książek o przeróżnych zakamarkach świata.
HARMONOGRAM NASTĘPNYCH SPOTKAŃ:
16 LUTY
Sławomir Chmiel
Jak zaprojektować strukturę organizacyjną?
Do czego służą struktury organizacyjne? Jak ocenić poprawność struktury? Częste błędy występujące w strukturach i jak ich unikać.
23 MARCA
Anna Macnar
Zrozumieć pokolenie Y/Millennium. Dialog międzypokoleniowy.
Czego oczekują kandydaci od pracodawców? W jaki sposób się komunikują? Jak chcą pracować? Co w pracy ma dla nich znaczenie?