Aktywne Pozyskiwanie Klientów

Zrozum, zaintryguj, utrzymaj zainteresowanie

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

27.03.25

Zakończenie

28.03.25

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

2250 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Rynek to nieustanna gra o klienta. Sukces biznesowy firmy w dużej mierze zależy od sprawności i nieustępliwości handlowców i innych osób zaangażowanych w kontakty z klientami. W procesie pozyskiwania i obsługi klientów codziennie mierzą się z wieloma trudnymi sytuacjami i „zwrotami akcji”.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zaintrygować potencjalnego klienta i utrzymać jego zainteresowanie. Nauczysz się również radzić sobie podczas trudnych rozmów.

Dla kogo

Dla przedstawicieli firm, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami (obecnymi i potencjalnymi), między innymi dla: handlowców, pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży.

Program szkolenia

WPROWADZENIE

  • co to jest prospecting
  • zakres i tło działań prospectingowych
  • doświadczenia i opinie uczestników na temat prospectingu

ELEMENTY PRAKTYCZNEJ PSYCHOLOGII KLIENTA

  • psychologiczne aspekty podejmowania decyzji przez klienta
  • zrozumienie motywów działania klienta na etapie pierwszego kontaktu (przez telefon)
  • psychologiczne typy klientów i ich implikacje dla naszych działań
  • teoria „góry lodowej”
  • pozyskanie nowego klienta – specyfika rozmowy telefonicznej

TECHNIKI PROSPECTINGOWE

  • pozyskanie nowego klienta jako proces
  • czynniki sukcesu w prospectingu
  • wpływu naszych zachowań i umiejętności na efekt działań prospectingowych
  • istota zachowań interpersonalnych w pierwszym kontakcie z klientem
  • zrozumienie powodów stawiania barier przez klienta
  • jak dotrzeć do osób decyzyjnych?
  • wypracowanie podstawowych algorytmów zachowań w trudnych sytuacjach prospectingowych

ROZMOWA TELEFONICZNA – BANK ZAGRYWEK KLIENTA

  • wypracowanie listy wszelkich możliwych zagrywek klienta podczas pierwszego kontaktu
  • wypracowanie listy możliwych reakcji na zachowanie klienta

TURNIEJ UMIEJĘTNOŚCI PROSPECTINGOWYCH

  • techniki dotarcia do „nieuchwytnego” klienta
  • praktyczne techniki wywierania wpływu
  • narzędzia przejścia bariery broniącej dostępu do osoby decyzyjnej
  • wyjście z sytuacji „braku zainteresowania”
  • narzędzia i umiejętności komunikacyjne w procesie prospectingu
  • trudne sytuacje podczas pierwszego kontaktu
  • zachowania w trudnych sytuacjach
  • reakcje na odmowę ze strony klienta
  • nasza motywacja i nieustępliwość
  • elementy asertywności praktycznej, wykorzystanie wskaźników siły
  • pewność siebie w pozyskiwaniu klienta
  • bank dobrych praktyk / bank rezerw

INDYWIDUALNA MAPA DROGOWA

  • podsumowanie najważniejszych wniosków
  • opracowanie mapa drogowej wprowadzenia w życie konkretnych działań

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia, jego uczestnicy będą potrafili:

  • wykorzystywać metody prospectingu,
  • rozpoznawać i wpływać na motywy kierujące działaniami klienta,
  • skutecznie pozyskiwać nowych klientów,
  • stosować metody komunikacji asertywnej w rozmowach z klientami,
  • wykorzystywać techniki wywierania wpływu,
  • skutecznie radzić sobie z trudnymi sytuacjami prospectingowymi.

Metody szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje – indywidualne i zespołowe, turniej umiejętności pozyskiwania klienta. Warsztat kończy podsumowanie odpowiedzi na pytania i problemy zebrane od uczestników na początku szkolenia oraz wytyczenie tzw. mapy drogowej, czyli indywidualnego planu działania.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów
  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

->DOTACJE NA SZKOLENIA<-

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas
Back to top