Aktywne Pozyskiwanie Klientów

Dotarcie i pozyskanie nowego klienta w praktyce – jak to się robi?

Gdzie i kiedy?

Rozpoczęcie

30.05.19

Zakończenie

31.05.19

Czas trwania

2 dni

Miejsce

Gdańsk

Cena

1200 zł + 23% VAT

pobierz pdf

Opis

Dzisiejszy rynek to nieustanna gra o klienta. Sukces w biznesie zależy w głównej mierze od naszej sprawności i nieustępliwości.
Podczas pozyskiwania klientów zderzamy się z barierą w postaci sekretarki lub asystentki, których podstawowym zadaniem wydaje się nie łączyć nikogo. Gdy już uda nam się połączyć z osobą decyzyjną słyszymy: „..nie jestem zainteresowany…”, „… mam już dostawcę…”, „… za drogo!!!”, „… dlaczego mam kupić akurat od Was?”. Dlatego kluczowa jest umiejętność radzenia sobie w takich sytuacjach. Dołączmy do tego odwagę i umiejętność wyróżnienia się z „tłumu” i już jesteśmy na dobrej drodze do sukcesu. O tym mówimy i te elementy ćwiczymy na warsztatach.

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Program szkolenia

WPROWADZENIE

  • poznanie podejścia uczestników do tematu prospectingu
  • zakres i tło działań prospectingowych

ELEMENTY PRAKTYCZNEJ PSYCHOLOGII KLIENTA

  • poznanie i zrozumienie psychologicznych aspektów podejmowania decyzji przez klienta
  • zrozumienie motywów działania klienta na etapie pierwszego kontaktu (przez telefon)
  • psychologiczne typy klientów i ich implikacje dla naszych działań
  • teoria „góry lodowej”
  • pozyskanie nowego klienta – specyfika rozmowy telefonicznej

TECHNIKI PROSPECTINGOWE

  • pozyskanie nowego klienta jako proces
  • czynniki sukcesu w prospectingu
  • wykazanie wpływu naszych zachowań i umiejętności na efekt działań prospectingowych
  • istota zachowań interpersonalnych w pierwszym kontakcie z klientem
  • zrozumienie powodów stawiania barier przez klienta
  • jak dotrzeć do osób decyzyjnych
  • wypracowanie podstawowych algorytmów zachowań w trudnych sytuacjach prospectingowych

ROZMOWA TELEFONICZNA – BANK ZAGRYWEK KLIENTA

  • w zespołach wypracowujemy listę wszelkich możliwych zagrywek klienta w pierwszym kontakcie
  • w zespołach wypracowujemy listę możliwych naszych reakcji, aby je później przećwiczyć

TURNIEJ UMIEJĘTNOŚCI PROSPECTINGOWYCH

  • techniki dotarcia do „nieuchwytnego” klienta
  • praktyczne techniki wywierania wpływu
  • narzędzia przejścia bariery broniącej dostępu do osoby decyzyjnej
  • wyjście spod poezji „braku zainteresowania”
  • narzędzie i umiejętności komunikacyjne w procesie prospectingu
  • gotowi na wszystko – czyli trudne sytuacje w pierwszym kontakcie
  • zachowania w trudnych sytuacjach
  • reakcje na odmowę ze strony klienta
  • nasza motywacja i nieustępliwość
  • elementy asertywności praktycznej, wykorzystanie wskaźników siły
  • pewność siebie w pozyskiwaniu klienta

BANK DOBRYCH PRAKTYK / BANK REZERW

INDYWIDUALNA MAPA DROGOWA

  • podsumowanie kluczowych wniosków
  • Mapa Drogowa dla wprowadzenia w życie konkretnych działań

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:

  • rozumieć  zasady rządzących procesem aktywnego pozyskiwania klienta
  • rozwinąć umiejętności rozpoznawania motywów kierujących działaniami klienta
  • poszerzyć swój wachlarz skutecznych technik pozyskiwania klienta
  • wzmocnić własną waleczność i asertywność
  • poszerzyć swoje umiejętności wywierania wpływu
  • zwiększyć skuteczność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami prospectingowymi

Metody szkolenia

Warsztat ekspercki  realizowany poprzez:

  • zebranie od uczestników listy pytań i problemów merytorycznych
  • burza mózgów
  • dyskusja kierowana
  • zadania zespołowe
  • symulacje indywidualne i zespołowe
  • turniej umiejętności pozyskiwania klienta
  • zadanie indywidualne
  • podsumowanie odpowiedzi na pytania i problemy zebrane od uczestników
  • Mapa Drogowa, czyli indywidualny plan działania

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy szkolenia otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają materiały:

― warsztatowe (arkusze pracy, opisy ćwiczeń, testy)

― prezentacyjne (wydruk slajdów prezentacyjnych)

― opisowe (zawierające niezbędną wiedzę teoretyczną)

  • Godziny zajęć: 8:30 – 15:30
  • Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT

Zapisz się

Dane zamawiającego (płatnika)

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Płatnika

Na podstawie tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Płatnika wskazanych w formularzu zgłoszeniowym jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472;
  2. Dane osobowe przetwarzane będą przez nas w celu:
    1. zawarcia pomiędzy nami umowy na przeprowadzenie szkolenia (umowę tę nazywać będziemy dalej „Umową”) oraz prawidłowej realizacji Umowy;
    2. realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,  w tym obowiązków archiwizacyjnych;
    3. ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami;
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. w przypadku przetwarzania w celu zawarcia i prawidłowej realizacji Umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną, lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed zawarciem umowy;
    2. w przypadku przetwarzania w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
    3. w przypadku przetwarzania w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez GFKM (podstawę tę nazywać będziemy dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”); nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia przysługujących nam roszczeń w stosunku do Pani/Pana, jak również ewentualnej obrony przed roszczeniami, które Pani/Pan może w stosunku do nas skierować.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, ma również Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zobowiązani jesteśmy przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, trenerzy prowadzący szkolenie lub podmioty zatrudniające takich trenerów, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, usługi informatyczne, kurierskie i pocztowe oraz doradcze.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres 6 lat od zakończenia szkolenia.
  8. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.
  10. W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  12. Powołaliśmy Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail odo@gfkm.pl. Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.

Dane osoby zamawiającej

Informacja nt. przetwarzania danych osobowych przedstawiciela płatnika dokonującego zgłoszenia

Na podstawie tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych obejmujących Pani/Pana imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, oznaczenie pracodawcy oraz zajmowanego stanowiska jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472 (zwana dalej: „GFKM”).
  2. Dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu:
    1. realizacji umowy na przeprowadzenie szkolenia zawartej pomiędzy GFKM a Pani/Pana pracodawcą (umowę tę nazywać będziemy dalej „Umową”);
    2. realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym obowiązków archiwizacyjnych;
    3. dochodzenia i obrony przed roszczeniami cywilnoprawnymi;
    4. marketingowym (w przypadku wyrażenia odpowiednich zgód w formularzu).
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. w przypadku przetwarzania w celu realizacji Umowy - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez GFKM (podstawę tę nazywać będziemy dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”); w tym przypadku nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości prawidłowej realizacji Umowy;
    2. w przypadku przetwarzania w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
    3. w przypadku przetwarzania w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami – nasz prawnie uzasadniony interes; w tym przypadku nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia przysługujących nam roszczeń w stosunku do Pani/Pana pracodawcy, jak również ewentualnej obrony przed roszczeniami, które Pani/Pana pracodawca może w stosunku do nas skierować;
    4. w przypadku przetwarzania w celach marketingowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani/Pana zgoda.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  5. Ma również Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania:
    1. jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
    2. na potrzeby marketingu bezpośredniego w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  6. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zobowiązani jesteśmy przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, trenerzy prowadzący szkolenie lub podmioty zatrudniające takich trenerów, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, usługi informatyczne, kurierskie i pocztowe, doradcze.
  8. Dane osobowe będą przechowywane przez nas:
    1. dane przetwarzane w celach marketingowych – do momentu wycofania Pani/Pana zgody lub ustania celu przetwarzania przez Administratora (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności wystąpi wcześniej);
    2. dane przetwarzane w pozostałych celach - przez okres 6 lat od zakończenia szkolenia.
  9. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  12. Powołaliśmy Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail odo@gfkm.pl. Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.

Dane uczestnika




Należność za udział w szkoleniu należy wpłacić najpóźniej 7 dni od daty zgłoszenia udziału w szkoleniu.

Numer naszego konta:

Pekao S.A. IV o/Gdańsk

54124012711111000014915637

Przyjęcie zgłoszenia na szkolenie zostanie potwierdzone mailem.

Rezygnacja z udziału do 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia upoważnia do zwrotu 100% kosztów.

W przypadku rezygnacji na 14 dni lub później przed rozpoczęciem szkolenia GFKM zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na kwotę równą 50% kosztów uczestnictwa w szkoleniu.

Dokonując zgłoszenia, zamawiający zobowiązuję się zrealizować względem osób zgłoszonych na szkolenie obowiązek informacyjny w imieniu GFKM poprzez niezwłoczne przekazane tym osobom Informacji nt. przetwarzania danych uczestników szkolenia do pobrania tutaj

Zgody marketingowe osoby zamawiającej


Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymywaniem od Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów informacji marketingowych, obejmujących w szczególności oferty organizowanych przez nas szkoleń, warsztatów czy innych form edukacji, prosimy o wyrażenie poniżej wskazanych zgód.

Każda ze zgód może zostać wycofana w dowolnym momencie. W tej sprawie skontaktować mogą się Państwo z nami pod adresem odo@gfkm.pl. Cofnięcie zgody pozostawać będzie jednak bez wpływu na zgodność z prawem działań podjętych przez nas przed wycofaniem zgody.



Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Chętnie udzielimy dodatkowych informacji. Zostaw swoje dane, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.



Interesują mnie:

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

Na podstawie tzw. RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Płatnika wskazanych w formularzu zgłoszeniowym jest Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy al. Grunwaldzkiej 472;
  2. Dane osobowe przetwarzane będą przez nas w celu:
    1. zawarcia pomiędzy nami umowy na przeprowadzenie szkolenia (umowę tę nazywać będziemy dalej „Umową”) oraz prawidłowej realizacji Umowy;
    2. realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym obowiązków archiwizacyjnych;
    3. ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami;
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. w przypadku przetwarzania w celu zawarcia i prawidłowej realizacji Umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną, lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed zawarciem umowy;
    2. w przypadku przetwarzania w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego;
    3. w przypadku przetwarzania w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez GFKM (podstawę tę nazywać będziemy dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”); nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia przysługujących nam roszczeń w stosunku do Pani/Pana, jak również ewentualnej obrony przed roszczeniami, które Pani/Pan może w stosunku do nas skierować.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, ma również Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zobowiązani jesteśmy przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, trenerzy prowadzący szkolenie lub podmioty zatrudniające takich trenerów, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, usługi informatyczne, kurierskie i pocztowe oraz doradcze.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres 6 lat od zakończenia szkolenia.
  8. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.
  10. W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  12. Powołaliśmy Pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail odo@gfkm.pl. Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.

X

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco o aktualnych wydarzeniach!

Wyślij mi swój biuletyn (można zrezygnować w dowolnym momencie).

FreshMail.pl