Innowacyjność w zespole

Jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał zespołu w codziennych i niecodziennych wyzwaniach

Opis

Zmieniający się świat, oczekiwania klientów, przyspieszające zmiany zwiększają wymagania wobec firm i jej pracowników w zakresie innowacyjnych rozwiązań. Zmuszają do szybszego podążania za potrzebami rynku, klientów, oraz samych członków organizacji.

Dla kogo

Szkolenie adresowane jest do obecnych i przyszłych liderów, szefów zespołów, menedżerów, kierowników, prezesów oraz przedsiębiorców, którzy chcą dotychczasowe, przestarzałe metody administracji i prowadzenia biznesu odświeżyć. Dla osób, które szukają proaktywnych rozwiązań i możliwości zarządzania sobą i biznesem.

Program szkolenia

10 TYPÓW INNOWACJI W ORGANIZACJACH

  • gdzie i jak poszukiwać przestrzeni do doskonalenia codziennego działania
  • zmiana perspektywy jako czynnik uruchomienia innowacji
  • zaskakujące przykłady innowacji

WARUNKI INNOWACJI W ORGANIZACJI

  • kultura organizacji i jej kształtowanie
  • budowanie odpowiedniego nastawienia do innowacji
  • tworzenie wewnętrznego środowiska innowacji

INTELIGENCJA ZBIOROWA

  • korzystanie z efektu efektu Medyceuszy w organizacjach
  • wspieranie zespołów w uruchamianiu potencjału
  • komunikowanie się a innowacyjność

TECHNIKI PRACY KREATYWNEJ

  • wspieranie osobistej innowacyjności
  • innowacyjność grupowa – synektyka, morfologia, burze mózgów i ich praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy zespołu
  • prowadzenie spotkań kreatywnych

WYKORZYSTANIE METODY DESIGN THINKING DO LEPSZEGO ZROZUMIENIA KLIENTA I ZAPROJEKTOWANIA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

  • metodyka DF
  • zozumienie klienta jako podstawa sukcesu
  • etapy pracy metodą DF

JAK WPROWADZIĆ INNOWACJĘ W ŻYCIE ORGANIZACJI

  • innowacja od A do F czyli jak przejść od pomysłu do konsekwentnej realizacji

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik:

  • Pozna obszary możliwych innowacji w organizacjach
  • Pozna techniki pracy kreatywnej sprzyjającej wprowadzania innowacji
  • Zrozumie podstawowe warunki do zaistnienia innowacji w organizacji

Metody szkolenia

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową w oparciu o wcześniej przygotowane, a także zgłoszone przez uczestników obszary.

Kontakt

Jolanta Jagłowska

Dyrektor ds. Szkoleń

+48 58 558 58 58 wew. 399

+48 602 213 590

j.jaglowska@gfkm.pl

Masz pytania odnośnie szkolenia? Napisz do nas

Prowadzący

Back to top